Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Donderdag tegen Noord Ierland in de Kuip een grote slag slaan en zondag in Wit Rusland weer wat dichter bij de Europese titel komen.

Of dolle paniek nadat Noord Ierland niet verslagen wordt en Wit Rusland onderschat werd?
 

Batigoal

Well-known member
De druk is er wel een beetje af sinds de winst op de Oosterburen. Niet verliezen van Noord-Ierland is prima als je wint van de Belarussen.
 

Abubakari

Well-known member
De lat mag wat mij betreft wel wat hoger dan 'niet verliezen van N Ierland'. Thuis moet je er gewoon van winnen, geen excuus mogelijk. Gewoon zo snel mogelijk kwalificeren en geen genoegen nemen met een puntje.
 

Mario

Well-known member
De Noord Ieren hadden natuurlijk een prima start in deze groep, maar daar moet je thuis gewoon van winnen. Ik verwacht dat Oranje dit weekend 'gewoon' 6 punten pakt, en een grote stap naar Euro 2020 zal zetten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je gelijk speelt tegen die Ieren kun je weer 2e worden toch? Pak nou die groepswinst maar gewoon.
 

JMD

Well-known member
Als je gelijk speelt tegen die Ieren kun je weer 2e worden toch?
Dat kan bij winst ook nog gebeuren...

Nederland en Duitsland staan qua verliespunten gelijk, wel heeft NL nog 1 duel meer te spelen. Als NL alle vier de duels wint is het groepswinnaar, aangezien het onderlinge resultaat tegen de Duitsers beter is.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Noord-Ierland moet je gewoon twee keer van winnen. Zo goed zijn ze niet. Ze hebben het goed gedaan tegen de "kleintjes" in de groep, maar zijn qua niveau wel wat minder dan Nederland en Duitsland.
 

Abubakari

Well-known member
En tegen die kleintjes ook vrijwel elke keer nipt in de slotfase met veel pijn en moeite met de hakken over de sloot gewonnen.
WZOWZDB!
 

Max

Administrator
Forumleiding
We moeten inderdaad twee keer winnen van Noord-Ierland. Kwalitatief ben je gewoon beter, dus dan moet je dat ook kunnen uitdrukken in de score. Zou zonde zijn als je de kans laat liggen om de groep te winnen.
 

Mario

Well-known member
Maakt het nog wat uit 1e of 2e in de groep? Mocht Oranje zich plaatsen voor het EK dan spelen we volgens mij toch op zeker in groep C wedstrijden in Amsterdam en Boekarest?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Maakt het nog wat uit 1e of 2e in de groep? Mocht Oranje zich plaatsen voor het EK dan spelen we volgens mij toch op zeker in groep C wedstrijden in Amsterdam en Boekarest?

Ja, de beste 6 nummers 1 zijn groepshoofd. Als Nederland 2e wordt kan er dus een topland wat geen gastland is, zoals bijvoorbeeld Belgi?, bij Nederland in de poule komen.
 

Atreides

Well-known member
Die Noord-Ieren zijn vaak vooral goed met hoge ballen enzo. Dat mag voor het duo van Dijk - de Ligt toch geen enkel probleem zijn.

Sowieso moet je nu gewoon zorgen dat je minimaal 1 keer wint van die Noord-Ieren en minimaal 1 gelijkspel. Maar dat lijkt me gezien de huidige vorm geen probleem.
 
Bovenaan