Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vroeger was alles beter. Techniek, spelopvatting, tempo en tactisch inzicht. Kijk ik westrijden uit de jaren 70 en 80 terug dan springen de tranen in mijn broek. Behalve het wk 1974 was het traag en totaal niet om aan te gluren.

Mja hij gaf dus toe dat er ook in die jaren genoeg hele matige interlands tussen zaten. Ik vind het nog steeds heel erg knap wat Koeman heeft gedaan. In tegenstelling tot voor zijn periode kijk ik uit naar elke interland.
 

Miramar

Well-known member
Mja hij gaf dus toe dat er ook in die jaren genoeg hele matige interlands tussen zaten. Ik vind het nog steeds heel erg knap wat Koeman heeft gedaan. In tegenstelling tot voor zijn periode kijk ik uit naar elke interland.
Inderdaad. Je zit als supporter wat relaxer "want het komt wel goed"....
 

stc

Well-known member
Maar wanneer heb je het bij jou dan wel verdedigend voor elkaar? Als je helemaal geen enkele kans weg geeft? Want dan hebben alle topploegen en toplanden het dus niet voor elkaar verdedigend. Gelukkig bevinden we ons dan wel in goed gezelschap.

Tegen toplanden krijg je altijd kansen tegen. Echter, tegen Noord Ierland, dat zeer verdedigend speelde hoor je geen kans weg te geven cq te krijgen mede door de manier van spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zelfs tegen San Marino krijg je wel een kans tegen. Belgi? heeft met 9-0 gewonnen, maar San Marino heeft wel twee doelpogingen ondernomen...
 

gevegt

Well-known member
Tegen toplanden krijg je altijd kansen tegen. Echter, tegen Noord Ierland, dat zeer verdedigend speelde hoor je geen kans weg te geven cq te krijgen mede door de manier van spelen.

Mee eens. Maar wij hebben Blind.
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Wit Rusland uit, altijd lastig. Daar weten de Oranje ploegen van 1995 en 2007 alles van.
 

Mario

Well-known member
Wit Rusland uit, altijd lastig. Daar weten de Oranje ploegen van 1995 en 2007 alles van.

Waarschijnlijk gaat Wit Rusland het tactisch goed neerzetten, door net als Noord Ierland 2 bussen te parkeren en schoppen naar alles wat beweegt.
 

Kielse Rat

Well-known member
Blijft natuurlijk een ongeorganiseerde bende daar. Zou mij niets verbazen als ze weer eens regeringloos zijn op dit moment.

That's where you're wrong kiddo. We hebben enkel nog geen federale regering. Alle andere regeringen hebben inmiddels al de eed afgelegd. ;)

Betreffende de match van donderdag: daar hebben we inderdaad met vuur gespeeld. Het had zomaar 6-1 kunnen worden na de rust.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
That's where you're wrong kiddo. We hebben enkel nog geen federale regering. Alle andere regeringen hebben inmiddels al de eed afgelegd. ;)

Betreffende de match van donderdag: daar hebben we inderdaad met vuur gespeeld. Het had zomaar 6-1 kunnen worden na de rust.
Jullie mogen wel de Britse regering van ons overnemen.
 

Mario

Well-known member
That's where you're wrong kiddo. We hebben enkel nog geen federale regering. Alle andere regeringen hebben inmiddels al de eed afgelegd. ;)

Betreffende de match van donderdag: daar hebben we inderdaad met vuur gespeeld. Het had zomaar 6-1 kunnen worden na de rust.

Slechts 9-0 tegen San Marino, de echte toplanden winnen gewoon met dubbele cijfers.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met name als ze ook nog per ongeluk een bal op doel proberen te schieten uit een aaneenschakeling van fouten van het Nederlands elftal.

Waarbij we het ook nog is verdedigend niet op orde hebben. Dat wordt dus dik verliezen vanavond.
 
Bovenaan