Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
De opstelling van Oranje: Cillessen; Veltman, De Ligt, Van Dijk, Blind; Van de Beek, Frenkie de Jong, Wijnaldum; Bergwijn, Malen, Promes.
 

Unregistere

Well-known member
Op zich wel logisch tegen zo'n opponent. Marten mag gewoon volgende keer weer meeballen of hij valt nog ff in. Alle ballen op Promessi!!!
 

Bonehead

Well-known member
Ik vond die overwinning tegen Duitsland wel heel erg lekker. Kijk ik met veel plezier op terug. De dag voor mijn huwelijk onder het genot van een paar prachtige bieren gekeken.

We hebben inderdaad een uitstekende bondscoach. Men hangt het op aan slechts het beschikbare talent, maar de vorige bondscoaches lieten het beschikbare talent niet naar vermogen spelen. Anders sta je wel op een EK waarbij bijna de helft van de Europese landen mee mogen doen.

Natuurlijk geniet meer van zo'n wedstrijd tegen Duitsland dan afgelopen donderdag. Maar ook zulke wedstrijden zitten er tussen. En dan is het fijn dat je dat soort wedstrijden ook wint. Maar van die figuren die je alleen maar hoort zagen als het wat minder gaat daar kan ik niks mee. Hetzelfde van die figuren die op zondag alle frustratie van hun af moeten gooien van hun kutterig leventje. Get a life.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

Helemaal eens hoor. Allemaal te negatief.

Sowieso heb ik het idee dat we onder Van Gaal, Van Marwijk en Van Basten (?) relatief goede interlands gezien. Daarvoor was het allemaal eigenlijk standaard veel minder gevoelsmatig. Dus we zijn nu best verwend heb ik het idee. We zijn ook best snel de voorgaande paar bondscoaches vergeten.
 

Abubakari

Well-known member
Precies, geduldig gebleven en de muur alsnog geslecht ondanks een stroeve start en weer wat dichter bij het EK. Hopelijk spelen ze nu weer eens twee goeie helften, maar als 1 goeie helft genoeg is voor de zege dan doen we het daar mee. Valt weinig eer te behalen tegen de Wit Ruslanden van deze wereld, dus gewoon 3 punten pakken en op naar het EK.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Ligt nog steeds twijfelachtig. Je had gerust De Vrij weer eens een kans kunnen geven.

Koeman is vrij loyaal richting spelers en kijkt ook verder dan vanavond. De Ligt herpakt zich overigens wel vaak tijdens de wedstrijd.
 
Bovenaan