Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Nederland gaat niet Neuer, maar een andere keeper keepen. Zou toch g?nant zijn als je straks zelfs van een B-ploeg van Duitsland dik klop krijgt.
 

Mario

Well-known member
Tegen Nederland gaat niet Neuer, maar een andere keeper keepen. Zou toch g?nant zijn als je straks zelfs van een B-ploeg van Duitsland dik klop krijgt.

Die Duitsers laten Oranje gewoon winnen, zodat wij nog eens 3 jaar met Blind opgescheept zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Tegen Nederland gaat niet Neuer, maar een andere keeper keepen. Zou toch g?nant zijn als je straks zelfs van een B-ploeg van Duitsland dik klop krijgt.

Een B-ploeg qua namen betekent niet automatisch een B-ploeg qua kwaliteit.
 

Abubakari

Well-known member
De oud-Ajacied wil dolgraag volgend jaar met zijn land schitteren op het EK in Frankrijk, waar hij speelt voor Paris Saint-Germain. ,,Ik heb Zweden op de wereldkaart gezet en nu Frankrijk ook.''

Ik wist tot Zlatan er ging voetballen niet eens dat er in Frankrijk uberhaupt gevoetbald w?rd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vond ik ook de mooiste zin in het stuk. Altijd mooi die valse bescheidenheid van Koning Zlatan.
 

Pascallovic

Well-known member
Sinds Zlatan bij het Zweeds elftal speelt is het alleen maar minder geworden.
Ligt dat aan Zlatan of aan de medespelers die niet meer van het niveau Ljungberg, Larsson, Mellberg, etc. zijn? Los van het feit dat ze buiten 92 en 94 nooit echt ver op toernooien zijn gekomen.
 

Maasveld

Well-known member
Aan de medespelers natuurlijk, maar ik heb het ook niet over de voetballende kwaliteiten van Zlatan. Die staan logischerwijs buiten kijf.
 

Batigoal

Well-known member
Heel Scandinavi? geldt toch al tien jaar geen reet meer voor? Daarentegen zijn er steeds meer voormalige Balkan-landen die naar boven kruipen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kan iemand me vertellen waarom ik in hemelsnaam zo gek ben om morgen naar de wedstrijd in Cardiff te gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan