JMD
Well-known member
Kan iemand me vertellen waarom ik in hemelsnaam zo gek ben om morgen naar de wedstrijd in Cardiff te gaan?
Vanwege het mooie stadion?? (Spelen ze in het stadion van Cardiff of het Millennium Stadium?)
Kan iemand me vertellen waarom ik in hemelsnaam zo gek ben om morgen naar de wedstrijd in Cardiff te gaan?
Bij Cardiff City, ja daar hou ik het maar op. En de mooie stad natuurlijk.Vanwege het mooie stadion?? (Spelen ze in het stadion van Cardiff of het Millennium Stadium?)
Daar is toch geen fuck te zien?Bij Cardiff City, ja daar hou ik het maar op. En de mooie stad natuurlijk.
Vanwege het mooie stadion?? (Spelen ze in het stadion van Cardiff of het Millennium Stadium?)
Wel een mooi stadje hoor, met veel ouwe meuk ook rond het centrum.Maasveld zei:Daar is toch geen fuck te zien?
Zijn er nog leuke pubs bij het stadion of kan ik beter in de stad blijven?Dat betonblok is niet echt een geile bak moet ik zeggen, Ninian Park was wel een heel lekker stadion waar we zelfs nog rondleiding hebben gehad. Millennium is wel aardig maar dan vooral omdat een ouder stadion er tegenaan is gebouwd.
Wel een mooi stadje hoor, met veel ouwe meuk ook rond het centrum.
Oja, Nederland speelt vanavond tegen Wales. Volgens mij nog nooit meegemaakt dat er zo weinig interesse was. Ik heb volgens mij nog geen hesjes discussie voorbij zien komen in welk medium dan ook.
Ik hoop op winst van Wales. Zo ver ben ik al.
En ik hoop ook dat ze gigantisch op hun kloten krijgen van Duitsland. Ik had niet durven denken dat ik dat ooit zou zeggen.
Hup Nederland!
2 keer.
Landverrader!
Hup Nederland!
2 keer.