Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Vanwege het mooie stadion?? (Spelen ze in het stadion van Cardiff of het Millennium Stadium?)

Dat betonblok is niet echt een geile bak moet ik zeggen, Ninian Park was wel een heel lekker stadion waar we zelfs nog rondleiding hebben gehad. Millennium is wel aardig maar dan vooral omdat een ouder stadion er tegenaan is gebouwd.

Maasveld zei:
Daar is toch geen fuck te zien?
Wel een mooi stadje hoor, met veel ouwe meuk ook rond het centrum.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat betonblok is niet echt een geile bak moet ik zeggen, Ninian Park was wel een heel lekker stadion waar we zelfs nog rondleiding hebben gehad. Millennium is wel aardig maar dan vooral omdat een ouder stadion er tegenaan is gebouwd.

Wel een mooi stadje hoor, met veel ouwe meuk ook rond het centrum.
Zijn er nog leuke pubs bij het stadion of kan ik beter in de stad blijven?

Max

Administrator
Forumleiding
Oja, Nederland speelt vanavond tegen Wales. Volgens mij nog nooit meegemaakt dat er zo weinig interesse was. Ik heb volgens mij nog geen hesjes discussie voorbij zien komen in welk medium dan ook.

De Groene Scout

Well-known member
Oja, Nederland speelt vanavond tegen Wales. Volgens mij nog nooit meegemaakt dat er zo weinig interesse was. Ik heb volgens mij nog geen hesjes discussie voorbij zien komen in welk medium dan ook.

Oh, is dat vanavond?
Ik heb kaartjes voor het theater. :eek:

Fabian

Active member
Ik hoop op winst van Wales. Zo ver ben ik al.

En ik hoop ook dat ze gigantisch op hun kloten krijgen van Duitsland. Ik had niet durven denken dat ik dat ooit zou zeggen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop op winst van Wales. Zo ver ben ik al.

En ik hoop ook dat ze gigantisch op hun kloten krijgen van Duitsland. Ik had niet durven denken dat ik dat ooit zou zeggen.

Normaal zou je dan voor landverrader uitgemaakt worden, maar nu kom je vaderlandslievend over. Onder Blind gaat het nooit wat worden, dus de druk kan niet groot genoeg worden. Nog vier nederlagen tegen Wales, Duitsland, Engeland en Frankrijk zou genoeg moeten zijn.

Abubakari

Well-known member
Hup Nederland!

2 keer.

Held.

Dus als de Nederlandse regering geen goed werk levert en Duitsland valt het land binnen dan juichen een aantal mensen hier de Duitsers toe.
Landverraders.

En dan straks weer vooraan staan te juichen als we winnen.

HUP NEDERLAND! Altijd.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had me voor de zekerheid voor vanavond en morgenavond ingeschreven bij darttoernooien. Nou alleen nog hopen dat er geen scherm hangt :duim:

Mario

Well-known member
Het zal allemaal wel, zolang Blind maar vertrokken is als het weer om het echie gaat. Ik schakel in September 2016 wel weer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan