Fabian
Active member
Hup Duitsland!
:duim:
Hup Duitsland!
Als Nederland wint blijft alles bij 't oude. Dus m?t uberprutsers Blind, van Oostveen etc.
Ik wil als trots Hollander weer snel een eindtoernooi meemaken. Hup Wales! Hup Duitsland!
Als Nederland wint blijft alles bij 't oude. Dus m?t uberprutsers Blind, van Oostveen etc.
Ik wil als trots Hollander weer snel een eindtoernooi meemaken. Hup Wales! Hup Duitsland!
Toen Nederland alles verloor bij de EK kwalificatie bleef ook alles bij het oude. Voor mensen die zich altijd trouwe honden noemen en deel uitmaken van het trouwe legioen laten jullie de club wel erg snel in de steek. Om nota bene een land aan te moedigen wat je halve stad in puin gebombardeerd heeft.
Lekkere lui, die trotse Hollanders. :werder:
Wij zijn toen niet echt wezen stappen daar, bij Cardiff kocht je toen nog gewoon halve liters in het stadion dat weet ik nog wel :duim:Zijn er nog leuke pubs bij het stadion of kan ik beter in de stad blijven?
Toen Nederland alles verloor bij de EK kwalificatie bleef ook alles bij het oude. Voor mensen die zich altijd trouwe honden noemen en deel uitmaken van het trouwe legioen laten jullie de club wel erg snel in de steek. Om nota bene een land aan te moedigen wat je halve stad in puin gebombardeerd heeft.
Lekkere lui, die trotse Hollanders. :werder:
@ zwammy, luilakWat een opstelling heeft Blind weer weten te toveren. Een 5-3-2 met: Cillessen; Janmaat, Bruma, van Dijk, Blind, Kongolo; Clasie, Promes, Sneijder; Robben en Dost.
Qua veldbezetting zou dit het zijn:
Cillessen
Janmaat - Bruma - van Dijk - Blind - Kongolo
Clasie - Sneijder
Promes
Robben - Dost
Dank u. Ik dacht dat Robben niet meedeed.
Die laat Duitsland schieten.
Ok?, reden waarom?
Ok?, reden waarom?
Dat wordt ie toch al.Hij wil niet uitgelachen worden in de kleedkamer van Bayern.