Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang Hiddink de Feyenoorders thuis laat voor een tijdige vakantie vind ik alles prima.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik mis opnieuw doelman Neuer. Dit is de selectie:

Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Sven van Beek (Feyenoord), Jeffrey Bruma (PSV), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Karim Rekik (PSV), Jo?l Veltman (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Daley Blind (Manchester United), Tjaronn Chery (FC Groningen), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Pr?pper (Vitesse), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (PSV).

Aanval: Steven Berghuis (AZ), Memphis Depay (PSV), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (PSV), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (Spartak Moskou)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zoet bij Oranje, nog even en echt iedereen maakt kans op een stageplek
 

erka

Well-known member
Van Dijk weer niet....

En Chery dus volgend seizoen naar PSV anders kan ik het niet verklaren.
 

SanMark.

Well-known member
Ik mis opnieuw doelman Neuer. Dit is de selectie:

Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Sven van Beek (Feyenoord), Jeffrey Bruma (PSV), Daryl Janmaat (Newcastle United), Bruno Martins Indi (FC Porto), Karim Rekik (PSV), Jo?l Veltman (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Daley Blind (Manchester United), Tjaronn Chery (FC Groningen), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Pr?pper (Vitesse), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (PSV).

Aanval: Steven Berghuis (AZ), Memphis Depay (PSV), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (PSV), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (Spartak Moskou)


Ja geen Neuer en wel Lens. Volstrekt onbegrijpelijk.
 

zwammy

Well-known member
Want Zoet is veel slechter dan een Cillissen of een Vermeer? Zoet is juist de laatste tijd veel stabieler als eerst. Een paar maanden geleden was zo'n keuze lachwekkend, nu toch niet echt.
 

Keyser S?ze

New member
Want Zoet is veel slechter dan een Cillissen of een Vermeer? Zoet is juist de laatste tijd veel stabieler als eerst. Een paar maanden geleden was zo'n keuze lachwekkend, nu toch niet echt.

Dus een maand of twee een beetje aardig keepen is voldoende?
 

Eresd?g?

Banned
Ik snap sowieso niet wat Vermeer nog bij Oranje moet doen. Die is sinds de winterstop steeds slechter gaan keepen. Aantal tegengoals bij Feyenoord zeker aan hem te wijten. Discussie Vermeer of Cillessen kan voorlopig sowieso de koelkast in. Dat is Cillessen met afstand.
 

JMD

Well-known member
Discussie Vermeer of Cillessen kan voorlopig sowieso de koelkast in. Dat is Cillessen met afstand.
Klopt helemaal.

Want Zoet is veel slechter dan een Cillissen of een Vermeer? Zoet is juist de laatste tijd veel stabieler als eerst. Een paar maanden geleden was zo'n keuze lachwekkend, nu toch niet echt.
Absoluut niet beter dan Cillessen, maar zeker niet slechter dan Vermeer. Maar goed, een hoop papegaaien elkaar maar na.
Hoort Zoet dan bij Oranje? Nee, want Vorm, Krul en Cillessen zijn imo beter, maar Zoet wordt wel steeds beter.

Beter stoppen ze gewoon met die voorselectie en maken alleen een definitieve selectie bekend.
Eens.
 

Batigoal

Well-known member
Vorm heeft een tijdje mogen keepen bij Tottenham en deed dat verdienstelijk, dus die had je er best bij mogen halen.
 

JFK

Well-known member
Want Zoet is veel slechter dan een Cillissen of een Vermeer? Zoet is juist de laatste tijd veel stabieler als eerst. Een paar maanden geleden was zo'n keuze lachwekkend, nu toch niet echt.

Vind je?
Wanneer was die wedstrijd tegen Zenith? Anderhalve maand terug ofzo?
Ik vind Zoet echt niet veel bijzonders. Zoals hier al aangegeven vind ik die jongen van Groningen en die Room van Vitesse echt beter.
 

Pascallovic

Well-known member
Wie hadden ze dan in plaats van Zoet moeten meenemen?
Niemand, je hebt al 3 keepers voor 2 interlands. Nog geen reden om Zoet erbij te nemen. Wellicht in de toekomst, maar nu nog niet. Als hij volgend seizoen bijvoorbeeld uitblinkt in de CL, dan kun je hem er alsnog bijhalen als 3e doelman voor naar het EK.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan