Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Met name Padt kan in de toekomst interessant worden. Hij oogt soms alleen wat dikkig. Zijn dat spieren of is het zn bouw?
 

zwammy

Well-known member
Dus een maand of twee een beetje aardig keepen is voldoende?

Op Krul na en Cillessen redelijk spelen ze toch allemaal maar een beetje aardig. Dan kun je het beste Zoet pakken aangezien die ook jong is en gewoon op een hoger niveau speelt. Vermeer selecteren toen hij bij Ajax zat, dat was lachwekkend.

Absoluut niet beter dan Cillessen, maar zeker niet slechter dan Vermeer. Maar goed, een hoop papegaaien elkaar maar na.
Hoort Zoet dan bij Oranje? Nee, want Vorm, Krul en Cillessen zijn imo beter, maar Zoet wordt wel steeds beter.

Eens.

Vind je?
Wanneer was die wedstrijd tegen Zenith? Anderhalve maand terug ofzo?
Ik vind Zoet echt niet veel bijzonders. Zoals hier al aangegeven vind ik die jongen van Groningen en die Room van Vitesse echt beter.

Ik kijk alleen maar samenvattingen dus voor mij lijken ze allemaal op elkaar, kan niet zeggen dat die van Groningen opvalt, Room is inderdaad wel een goede keeper. Maar dan kun je beter Zoet meenemen ipv Vermeer kijkend naar leeftijd.

Niemand, je hebt al 3 keepers voor 2 interlands. Nog geen reden om Zoet erbij te nemen. Wellicht in de toekomst, maar nu nog niet. Als hij volgend seizoen bijvoorbeeld uitblinkt in de CL, dan kun je hem er alsnog bijhalen als 3e doelman voor naar het EK.

Eigenlijk helemaal mee eens. 3 keepers is genoeg.
 

JFK

Well-known member
Maar goed, Room kunnen we doorstrepen.
Ik las net dat hij voor Curacao gaat spelen.
 

RickPSV

Active member
Ik gun Chery en Berghuis wel n kans in Oranje. Kunnen bij Nederland - VS erin komen, is toch oefeninterland en kun je meteen zien hoe ze zijn op internationaal niveau. Maarja als je Vermeer de laatste tijd ziet kun je net zo goed Hahn oproepen. Vind ik t beter doen dan Vermeer de afgelopen weken.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Ik gun Kenny van der Weg ook wel een kans in Oranje tegen de VS.
Ja is toch een oefeninterland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alle zes geselecteerde Feyenoorders hadden zich afgemeld voor Jong Oranje voor het Toulon toernooi wegens het spelen van de playoffs. Hierdoor moest de bondscoach onder andere drie Ajacieden in de personen van Kishna, Sinkgraven en Riedewald selecteren die vervolgens zich geblesseerd hebben afgemeld. Die bondscoach heeft het ook niet makkelijk.
 

Keyser S?ze

New member
Ik ben totaal geen fan van Nigel de Jong. Vind het eigenlijk een watje en een waardeloze voetballer.

Maar iemand met zijn status laat je toch op zo'n moment niet afvallen? Laat hem dan helemaal niet komen opdraven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zat toch alleen bij de voorlopige selectie en was toch niet aan het meetrainen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De Jong is nog gewoon in Itali?, bij Milan.

Dan moet Clasie het maar laten zien op die positie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat de Italiaanse competitie nog bezig was, maar die volg ik ook niet intensief. Ik dacht dat het vrijwel alleen eredivisie spelers waren die aan het trainen waren.
 

Keyser S?ze

New member
Kun je nagaan hoe mijn belangstelling voor Oranje is. Het interesseert me eigenlijk geen ruk. Vandaar mijn domme opmerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan