Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Guest
Fer, Nigel de Jong en Zoet zijn afgevallen.

Tja, Fer kan ik in komen. Nigel de Jong heeft toch een grote waarde voor Oranje.
Zoet had er bij gemoeten, is zeker niet minder dan Vermeer. Maar wel een stuk jonger en talentvoller.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Tja, Fer kan ik in komen. Nigel de Jong heeft toch een grote waarde voor Oranje.
Zoet had er bij gemoeten, is zeker niet minder dan Vermeer. Maar wel een stuk jonger en talentvoller.

Vind je dat Zoet het goed gedaan heeft dit seizoen Mamaroli?
 
G

Gast

Guest
Vind je dat Zoet het goed gedaan heeft dit seizoen Mamaroli?

Mama wie?

Ik vind dat Zoet een redelijk seizoen heeft gehad. Heeft een paar klungelige momenten gehad, maar over het geheel niet onaardig. Vermeer vond ik buiten zijn goede begin ook niet zo bijzonder sterk.
Lood om oudijzer in deze, dan kies ik voor de jongste.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vermeer begon juist matig en eindigde matig (reguliere competitie).
 
G

Gast

Guest
Vermeer begon juist matig en eindigde matig (reguliere competitie).

Ik vond zijn 1e seizoenshelft met name vrij goed. Zoet begon erg slecht, maar herstelde zich goed gedurende seizoen. Het probleem bij Zoet is dat het altijd wat onwennig er uit ziet.
 

Maasveld

Well-known member
Vermeer was voor de winter de beste keeper van de Eredivisie. Na de winter op die rooie en Mickey na onderhand de slechtste.
 
G

Gast

Guest
Vermeer was voor de winter de beste keeper van de Eredivisie. Na de winter op die rooie en Mickey na onderhand de slechtste.

Precies, voor de winterstop was zijn oproep logisch. Momenteel vind ik Zoet beter keepen.
 

Fabian

Active member
Vermeer keepte een wereldpartij tegen Spanje. Om de volgende interland dit te belonen met het niet oproepen, lijkt me wat zwaar.

Daarnaast is Zoet maar een tja... aardige keeper. Als er nu echt iemand klaar stond die veel beter was dan Vermeer.
 

Eresd?g?

Banned
Wanneer is die pot tegen Letland? Volgens mij ga ik die missen als ik in Itali? zit. Berghuis debuut tegen de V.S. komende zaterdag?
 
G

Gast

Guest
Vermeer keepte een wereldpartij tegen Spanje. Om de volgende interland dit te belonen met het niet oproepen, lijkt me wat zwaar.

Daarnaast is Zoet maar een tja... aardige keeper. Als er nu echt iemand klaar stond die veel beter was dan Vermeer.

Krul en Vorm?
Een wereldpartij is ook overdreven. Het is een aardige keeper, maar hij brengt geen rust met zijn gekke akties en slechte positionering.
Zoet is een talent die meters moet maken, zeker nog geen 1e keeper voor Oranje. Maar buiten Krul zie ik geen enkele keeper met enige internationale uitstraling.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dusver toont Zoet de potentie te hebben om een goede clubkeeper te worden. Die hoef je dus niet bij het Nederlands elftal te betrekken omwille van de toekomst. Cillessen en Krul die zijn er onbetwist bij en Vorm en Vermeer afhankelijk van vorm en speeltijd zijn verder betere alternatieven.
 
G

Gast

Guest
Tot dusver toont Zoet de potentie te hebben om een goede clubkeeper te worden. Die hoef je dus niet bij het Nederlands elftal te betrekken omwille van de toekomst. Cillessen en Krul die zijn er onbetwist bij en Vorm en Vermeer afhankelijk van vorm en speeltijd zijn verder betere alternatieven.

Als Zoet de potentie heeft voor een goede club keeper zijn Cilissen en Vermeer ook niet meer dan een club keeper.
Zoet is technisch de beste keeper van Nederland, alleen de jongen mist heel veel ervaring en wat uitstraling.
Vermeer is nu tegen de 30 en nog steeds wisselvallig. Cilissen is een aardige keeper maar lijkt dit jaar ook niet vooruit te zijn gegaan.
Ik zou voor Krul kiezen zolang Vorm geen speeltijd krijgt.
Maar Krul heeft als nadeel dat hij meevoetballend minder is. Aan de andere kant met een achterhoede met zo weinig voetballend vermogen is dat ook niet echt nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft Cillessen toch wel iets meer laten zien dan Zoet ondanks er nog niet eens twee jaar tussen zit. Ik zie hem niet met twee jaar verder staan waar Cillessen nu staat.

Vermeer zal inderdaad die stap niet meer gaan maken tot iets wat de status van clubkeeper overstijgt. Die is dertig jaar lijkt nu bij Feyenoord aardig op zijn plek te zijn. Los van zijn leeftijd is hij ook wel klein voor de absolute top, dan moet je wel heel goed zijn in het compenseren van je lengte. Dat Vermeer goed kan meevoetballen is over de grens natuurlijk niet zo veel waard.

Eigenlijk heb je vier actieve Nederlandse keepers die momenteel er bovenuit steken en dat zijn Cillessen, Vorm, Krul en Stekelenburg. Als deze alle vier zouden spelen en in normale doen zijn hadden we het niet eens meer over Vermeer of Zoet. Nu er twee niet of nauwelijks spelen ontstaat er ruimte. Dan kies je gewoon voor de beste keeper. Qua ervaring en kunde is dat Vermeer tot dusver.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er blijft toch nog wel voldoende over om te eisen dat we gewoon eenvoudig van de VS en Letland winnen?
 

Shayman

New member
Zoet mag volgend jaar laten zien dat hij echt het talent was en de topper wordt die ik hem bij RKC wel vond, Cillessen vind ik ook geen Europese topper maar hij is momenteel wel een paar stappen verder dan Zoet. De enige echte keeper die ook nog eens wat uitstraalt is Krul en hopelijk krijgt hij volgend jaar een kans bij een club die wel top6 speelt in een grote competitie.

Hij heeft 1 nadeel - maar dat is juist een voordeel met de huidige groep verdedigers - en dat is zijn minder goede veldspel maar met het huidige Oranje wil je de bal ook niet bij je verdedigers inspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan