Ik denk dat Cillessen Neuer wilt zijn, hij probeerde tegen Barca en wedstrijden daarna dingen die Neuer ook vaak deed (bal wegboksen wat behoorlijk fout afliep, proberen (verder) uit te komen enzovoort) maar dat kan Cillessen niet. Hij wilt te veel te snel maarja. Ik snap sowieso niet op basis waarvan Van Gaal Cillessen bij Oranje 1e keeper liet worden toen Vermeer bij Ajax nog 1e keeper was. Ik hoop dat als Hahn deze vorm vasthoud dat hij over een paar jaartjes eerste keeper is bij Feyenoord en bij Oranje of Padt die begint ook steeds beter te keepen of wie weet krijgen we wel Van der Hart als eerste keeper, die is nu verder dan Cillessen in 2011 was.
Misschien dat je je feiten eens beter op een rijtje moet krijgen. Cillessen is nooit eerste doelman geweest onder van Gaal, terwijl Vermeer onder de lat stond bij Ajax. Sterker nog, van Gaal vond dat Vermeer het beste paste in de profielschets waarop hij en zijn technische staf keepers beoordeeld. Echter toen Vermeer ging blunderen bij Ajax en hij op de bank belandde kon Louis voor zijn eigen geloofwaardigheid niet meenemen. Wat daarne gebeurd is mag bekend zijn. Cillessen mocht het WK keepen.
Daarom is Krul beter als 1e keeper, niet zijn schuld dat Newcastle zo'n rotseizoen achter de rug heeft. Was misschien wel de beste van Newcastle dit seizoen. Hopen dat Krul er tegen Letland in staat en misschien ook wel tegen de VS. Verdient wel een kansje in een EK kwalificatie match.
We kunnen natuurlijk het slechte seizoen van Newcastle niet aan Krul ophangen, maar het was nu niet zo dat Krul zich onttrok aan de malaise daar. Ook hij heeft voor zijn doen een matig seizoen gedraaid en de beste bij Newcastle was hij in ieder geval niet. Zou ook niet weten op basis waarvan hij een kansje verdient ten op zichte van andere keepers.
Nu maakt het mij niet uit of ze nu Cillessen, Krul, Vermeer, Vorm, Zoet of zelfs Ten Rouwelaar neerzetten tegen Letland, want die wedstrijd hoort een keeper toch niks te doen te krijgen.