Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet het niet met Hahn. Ik vind hem wel heel erg onstuimig. Ik durf niet eens te zeggen dat hij het Nederlands elftal gaat halen. Maar goed, dat had ik van Vermeer ook niet direct verwacht. Jij bent wel fan van dat soort keepers, dus dat zal ook wel helpen.

G

Gast

Guest
Ik weet het niet met Hahn. Ik vind hem wel heel erg onstuimig. Ik durf niet eens te zeggen dat hij het Nederlands elftal gaat halen. Maar goed, dat had ik van Vermeer ook niet direct verwacht. Jij bent wel fan van dat soort keepers, dus dat zal ook wel helpen.

Ik denk wel dat Hahn 1e keeper bij Feyenoord moet kunnen worden. Maar we beoordelen hem op 1 seizoen, net als bij Zoet is dat nogal weinig om iemand af op omhoog te schrijven.

RickPSV

Active member
De vermoedelijke opstelling:
Cillessen; Van der Wiel, Bruma, Martins Indi, Willems; Wijnaldum; Blind; Narsingh, Huntelaar, Van Persie, Depay.

Maasveld

Well-known member
Heb je 1 van de beste spelers van het afgelopen seizoen van de Russische competitie en dan zet je nog die verschrikkelijke Narsingh erin.

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi Blind op het middenveld. Zonde dat Clasie geen voortijdige vakantie is gegund.

G

Gast

Guest
Een middenveld met Narsingh, Wijnaldum, Blind en Depay?
Depay snap ik maar die andere 3?

Jozsef

New member
Oranje nieuwstopic

Noem mij een betere rechtback. En Nederland was te klein toen laatst Clasie niet speelde.
De Vrij (rookie of the year) er niet in, d?t is pas een verrassing. Waarom toch steeds BMI?

Maasveld

Well-known member
Het is dus wat anders geworden. Janmaat rechtsback, Blind linksback, Clasie op het middenveld en Promes rechtsbuiten.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Max

Administrator
Forumleiding
Noem mij een betere rechtback. En Nederland was te klein toen laatst Clasie niet speelde.
De Vrij (rookie of the year) er niet in, d?t is pas een verrassing. Waarom toch steeds BMI?

De Vrij wordt gespaard (net terug van een blessure) net als Vlaar. Janmaat verder logisch en Clasie eveneens.

RickPSV

Active member
Ok? Promes toch op rechtsbuiten (gelukkig)

De opstelling van de VS: Guzan; Shea, Brooks, Alvarado, Chandler; Morales, Beckerman, Bradley; Zardes, Joh?nnsson en Johnson.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Een beetje de tactiek uit de vorige termijn van Hiddink zo met Huntelaar en Van Persie en een tweemans blok centraal.

Jozsef

New member
Oranje nieuwstopic

Aftrap naar Bruma en.......... Dat moeten paddo's zijn.
Gijp belt 'm nu al door naar de redactie van VI.

G

Gast

Guest
Een beetje de tactiek uit de vorige termijn van Hiddink zo met Huntelaar en Van Persie en een tweemans blok centraal.

Ja, al zie ik liever Dost in de spits.
Dost kan wel een bal vasthouden en is een beter aanspeelpunt. Als Robben weer mee doet heb je daar meer aan.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, al zie ik liever Dost in de spits.
Dost kan wel een bal vasthouden en is een beter aanspeelpunt. Als Robben weer mee doet heb je daar meer aan.

I.p.v. Huntelaar mag ik dan aannemen. Als Dost zich komend seizoen als basisspeler bij Wolfsburg zou kunnen handhaven, dan zou dat wel helpen voor het afdwingen van een basisplaats in het Nederlands elftal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan