Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
De VS is natuurlijk niet echt een voetballand. Een beetje rennen en beuken. Als je gewoon gaat voetballen, dan moet je toch makkelijk van die gasten winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gini het spookje is ook alleen maar zichtbaar als hij er niet kort genoeg op zit of in de weg loopt. Zit Klaassen niet bij de selectie?
 

erka

Well-known member
Belachelijk slecht verdedigd weer. Je kunt het wel hebben over Van Persie en cs. maar het echte probleem van Oranje blijft achterin liggen.

Die gast had 9 minuten de tijd om de bal voor te geven.
 

Maasveld

Well-known member
Ik geloof dat ik de goede keuze heb gemaakt door niet te kijken.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
 
G

Gast

Guest
I.p.v. Huntelaar mag ik dan aannemen. Als Dost zich komend seizoen als basisspeler bij Wolfsburg zou kunnen handhaven, dan zou dat wel helpen voor het afdwingen van een basisplaats in het Nederlands elftal.

Dat klopt. Huntelaar is leuk voor dit soort potjes, maar meer ook niet. V Persie heeft zijn beste tijd ook gehad.
Beide zijn gewoon afgeschreven.


Lekker die voorzet voorkomen, lekker gedekt en lekker gekeept.

Tja zo zien we dat Cilissen het ook niet is.
 

erka

Well-known member
Showpik Depay. Had m al 16x zelf kunnen maken maar speelt m dan 739 meter achter Van Persie.
 
G

Gast

Guest
Goede keeper die je er altijd in kunt zetten. Concurrentie hebben ook zo hun voor- en nadelen. Krul is ook prima natuurlijk.

Voor Ajax wel. Maar niet de man die Oranje naar een hoger niveau tilt. Krul overgens ook niet.
Het is armoe achterin bij Oranje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan