Zo werkt het inderdaad wel. Alleen onder Van Basten was dat destijds anders. Dankzij Van Basten heeft Boulahrouz zoveel centen kunnen verdienen.
We hebben toch wel nog wat opties voordat we bij Dijks belanden? B?ttner, Pieters, Willems (indien weer fit), Van Aanholt, Blind, BMI (nood), Kongolo (nood) en Rekik (nood).
Wat is er mis met Nelom? Al jaren vaste back van Feyenoord.
Volgens media bekeek Van Basten gisteren Dijks. Dat op zichzelf is al genant, maar ik hoop dat het daar bij blijft.
Jammer dat Sanogoal geen Nederlander is, anders had ik genomen na zijn fantastische actie bij de 2-2 afgelopen dinsdag.We hebben met van Persie en Huntelaar maar twee spitsen en beide worden al ouder. Dus, Mighty Mike van der Hoorn moet maar in de spits!
Nog even en ze komen bij Jorrit Hendriks uit. Dan zijn we helemaal in de aap gelogeerd.Volgens media bekeek Van Basten gisteren Dijks. Dat op zichzelf is al genant, maar ik hoop dat het daar bij blijft.
Willems valt af. Pieters erbij. Gewoon normaal blijven doen.
Ik las vanochted dat er voor november een oefenwedstrijd in en tegen Duitsland staat gepland. Dat kan nog leuk gaan worden. Sowieso alleen maar oefenwedstrijden dus voor Oranje, waarschijnlijk mogen we komen optreden als sparringspartner tegen EK deelnemers.
Dat wordt dus een jaar lang geen Oranje kijken ...
Dan zijn het toch de barrages, niet? Of gooit de KNVB bij deze de handdoek al in de ring?
Wat blijft er nog over als je Bale en Ramsey weglaat?