Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Volgens media bekeek Van Basten gisteren Dijks. Dat op zichzelf is al genant, maar ik hoop dat het daar bij blijft.

Willems valt af. Pieters erbij. Gewoon normaal blijven doen.
 

Keyser S?ze

New member
Dijks bij Willem II is geen potenti?le international dus niet interessant.

Dijks bij Ajax is uiteraard een toekomstige Oranjeklant. Zo werkt het nu eenmaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo werkt het inderdaad wel. Alleen onder Van Basten was dat destijds anders. Dankzij Van Basten heeft Boulahrouz zoveel centen kunnen verdienen.

We hebben toch wel nog wat opties voordat we bij Dijks belanden? B?ttner, Pieters, Willems (indien weer fit), Van Aanholt, Blind, BMI (nood), Kongolo (nood) en Rekik (nood).
 

Keyser S?ze

New member
Zo werkt het inderdaad wel. Alleen onder Van Basten was dat destijds anders. Dankzij Van Basten heeft Boulahrouz zoveel centen kunnen verdienen.

We hebben toch wel nog wat opties voordat we bij Dijks belanden? B?ttner, Pieters, Willems (indien weer fit), Van Aanholt, Blind, BMI (nood), Kongolo (nood) en Rekik (nood).

Wat is er mis met Nelom? Al jaren vaste back van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje nieuwstopic

Wat is er mis met Nelom? Al jaren vaste back van Feyenoord.

Wat niet eigenlijk? Al jaren is verder sinds vorig seizoen. De seizoenen daarvoor stelde Koeman liever BMI of Kongolo als linksback op, dan dat hij aan Nelom begon. Rutten was vorig jaar al begonnen met Vilhena als linksback proberen en Van Bronckhorst heeft dat tijdens de oefencampagne ook uitgebreid geprobeerd. Dat zegt toch eigenlijk wel genoeg over Nelom.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Zou wel weer voldoende zeggen over het niveau dat men bij Dijks uitkomt. Niet dat hij slecht speelt overigens, maar voor Oranje zou ik nog niet aan hem denken. Sluit niet uit dat hij er over een paar jaar wel bij zou horen, maar voor nu heeft hij 3 redelijke wedstrijdjes bij Ajax gespeeld.

Bazoer zou ik logischer vinden als ze voor hem kwamen, al hebben we voor het middenveld ook wel redelijk wat spelers die ik eerder zou nemen.
 

Keyser S?ze

New member
Je gaat voor Oranje toch geen speler uit de Nederlandse competitie halen? Al onze sterren spelen in het buitenland.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We hebben met van Persie en Huntelaar maar twee spitsen en beide worden al ouder. Dus, Mighty Mike van der Hoorn moet maar in de spits!
 

Max

Administrator
Forumleiding
PI-AIR legde laatst nog uit waarom Kramerinho bij het Nederlands elftal moet worden gehaald.
 

Pascallovic

Well-known member
We hebben met van Persie en Huntelaar maar twee spitsen en beide worden al ouder. Dus, Mighty Mike van der Hoorn moet maar in de spits!
Jammer dat Sanogoal geen Nederlander is, anders had ik genomen na zijn fantastische actie bij de 2-2 afgelopen dinsdag.
 

JFK

Well-known member
Volgens media bekeek Van Basten gisteren Dijks. Dat op zichzelf is al genant, maar ik hoop dat het daar bij blijft.

Willems valt af. Pieters erbij. Gewoon normaal blijven doen.
Nog even en ze komen bij Jorrit Hendriks uit. Dan zijn we helemaal in de aap gelogeerd.
 

Mario

Well-known member
Ik las vanochted dat er voor november een oefenwedstrijd in en tegen Duitsland staat gepland. Dat kan nog leuk gaan worden. Sowieso alleen maar oefenwedstrijden dus voor Oranje, waarschijnlijk mogen we komen optreden als sparringspartner tegen EK deelnemers.

Dat wordt dus een jaar lang geen Oranje kijken ...
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik las vanochted dat er voor november een oefenwedstrijd in en tegen Duitsland staat gepland. Dat kan nog leuk gaan worden. Sowieso alleen maar oefenwedstrijden dus voor Oranje, waarschijnlijk mogen we komen optreden als sparringspartner tegen EK deelnemers.

Dat wordt dus een jaar lang geen Oranje kijken ...

Dan zijn het toch de barrages, niet? Of gooit de KNVB bij deze de handdoek al in de ring?
 

Mario

Well-known member
Dan zijn het toch de barrages, niet? Of gooit de KNVB bij deze de handdoek al in de ring?

De wedstrijd zal niet doorgaan als een van de twee play-offs moet spelen, maar zoals het er nu naar uit ziet is die kans heel klein.

De wedstrijd was trouwens al gepland. Ik denk niet dat de KNVB dit scenario had voorzien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelijkspel zou natuurlijk ook knap zijn. Die Welshman hebben zich toch als eerste in de poule gekwalificeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan