Oranje nieuwstopic

Mario

Well-known member
Gelukkig is Wijnaldum er weer bij, die speelt vast de sterren van de hemel daar in de woestijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heb 'm nog wel zien voetballen bij HFC Haarlem, vormde samen met Boussatta dat seizoen een ijzersterk duo, meen dat die naar AZ ging daarna.
Kon echt wel voetballen maar ik heb de indruk dat die er op z'n zachtst gezegd niet 100% voor leefde. Niet dat hij anders de top had bereikt want daar was die gewoon niet goed genoeg voor.
 

JMD

Well-known member
Heb 'm nog wel zien voetballen bij HFC Haarlem, vormde samen met Boussatta dat seizoen een ijzersterk duo, meen dat die naar AZ ging daarna.
Kon echt wel voetballen maar ik heb de indruk dat die er op z'n zachtst gezegd niet 100% voor leefde. Niet dat hij anders de top had bereikt want daar was die gewoon niet goed genoeg voor.
Dat ene seizoen dat Huijsen bij Haarlem speelde maakte hij meer dan 20 goals, dat is gewoon heel goed voor een aanvaller van het Haarlem van destijds...
 

Joost

Well-known member
Die nieuwe shirts, die zijn toch gewoon geïnspireerd door iemand die te vaak in de bus heeft gezeten. Zeker dat uitshirt is gewoon een motief van stoelbekleding in het openbaar vervoer.
 

Pieros

Active member
Die nieuwe shirts, die zijn toch gewoon geïnspireerd door iemand die te vaak in de bus heeft gezeten. Zeker dat uitshirt is gewoon een motief van stoelbekleding in het openbaar vervoer.
Snap zeker je vergelijking. Jammer, maar een gemiste kans, zeker als je het promofilmpje bekijkt, waar aan 1988 gerefereerd wordt. Dit terwijl de shirts in geen geval op elkaar lijken (behalve dat ze allebei oranje zijn).
 

Mario

Well-known member
In 1988 werden we kampioen in het lelijkste Oranje shirt ooit, dus het kan mij niet lelijk genoeg zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Het lijkt qua shirt niks op dat van 1988, dat is dus wel een rare keuze als er zo zwaar de vergelijking wordt getrokken. Qua shirt vind ik het wel een prima ontwerp. Beter dan dat gele shirt van het WK.
 

JFK

Well-known member
Nike slaagt er keer op keer in om foeilijke shirts te ontwerpen.
Alleen die van 2014 was te pruimen. De rest is echt kut.
 
Bovenaan