De Groene Scout
Well-known member
De namen zijn al genoemd, maar Bergwijn, Blind en Wijnaldum hadden van mij wel gewoon op vakantie gekund.
Je hebt Blind veel zien spelen afgelopen seizoen? Ik niet, maar vaste basis bij een club die in de top van de PD speelde zegt ook wel dattie nog wel bij de beste 26 hoort.De namen zijn al genoemd, maar Bergwijn, Blind en Wijnaldum hadden van mij wel gewoon op vakantie gekund.
Ik heb een aantal wedstrijden gezien en hij speelde zoals altijd, goed aan de bal, goed overzicht en moest altijd geholpen worden als het bij balverlies op snelheid aan kwam.Je hebt Blind veel zien spelen afgelopen seizoen? Ik niet, maar vaste basis bij een club die in de top van de PD speelde zegt ook wel dattie nog wel bij de beste 26 hoort.
Klopt, maar dat weet Koeman natuurlijk ook. In die zin dus niet persé onlogisch dat ie er bij zit.Ik heb een aantal wedstrijden gezien en hij speelde zoals altijd, goed aan de bal, goed overzicht en moest altijd geholpen worden als het bij balverlies op snelheid aan kwam.
Als je dat laatste accepteert, zoals ze dus bij Girona doen, moet je hem wel helpen als je druk naar voren zet en de bal verliest.
Dat ben ik met je eens, zolang Koeman hem met vier achterin niet linksachter zet.Klopt, maar dat weet Koeman natuurlijk ook. In die zin dus niet persé onlogisch dat ie er bij zit.
Summerville is zeker een interessante speler, maar hij moet het toch ook nog wel op het hoogste niveau laten zien.Summerville vs Bergwijn? Gaat ook om vorm natuurlijk of is een hattrick tegen Almere voldoende?
Dallinga vs Weghorst zou ik ook nog wel aandurven.
Summerville is zeker een interessante speler, maar hij moet het toch ook nog wel op het hoogste niveau laten zien.
Wanneer Koeman Weghorst in de basis zet ben ik het helemaal met je eens. Weghorst heeft echter specifieke kwaliteiten die hem een prima pinchhitter maken, dat heeft hij 1,5 jaar geleden wel bewezen. In die rol zet ik 'm toch echt boven Dallinga.
We wachten rustig op het verslag van Peter.Er schijnt weer iets te zijn met hesjes die tijdens de training worden uitgedeeld.
Wie gaat hem vervangen?Geen Frenkie de Jong op het EK helaas.
En wie gaat nu de vervanger worden? Maatsen, Timber of een verrassing?Geen Frenkie de Jong op het EK helaas.
Davy KlaassenEn wie gaat nu de vervanger worden? Maatsen, Timber of een verrassing?
Ik neem aan Timber. Zeker als Koopmeiners ook geblesseerd wegvalt is een extra middenvelder toch wel handig.En wie gaat nu de vervanger worden? Maatsen, Timber of een verrassing?