Oranje nieuwstopic

gevegt

Well-known member
Je hebt Blind veel zien spelen afgelopen seizoen? Ik niet, maar vaste basis bij een club die in de top van de PD speelde zegt ook wel dattie nog wel bij de beste 26 hoort.
Ik heb een aantal wedstrijden gezien en hij speelde zoals altijd, goed aan de bal, goed overzicht en moest altijd geholpen worden als het bij balverlies op snelheid aan kwam.
Als je dat laatste accepteert, zoals ze dus bij Girona doen, moet je hem wel helpen als je druk naar voren zet en de bal verliest.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb een aantal wedstrijden gezien en hij speelde zoals altijd, goed aan de bal, goed overzicht en moest altijd geholpen worden als het bij balverlies op snelheid aan kwam.
Als je dat laatste accepteert, zoals ze dus bij Girona doen, moet je hem wel helpen als je druk naar voren zet en de bal verliest.
Klopt, maar dat weet Koeman natuurlijk ook. In die zin dus niet persé onlogisch dat ie er bij zit.
 

Maasveld

Well-known member
Summerville vs Bergwijn? Gaat ook om vorm natuurlijk of is een hattrick tegen Almere voldoende?
Dallinga vs Weghorst zou ik ook nog wel aandurven.
Summerville is zeker een interessante speler, maar hij moet het toch ook nog wel op het hoogste niveau laten zien.

Wanneer Koeman Weghorst in de basis zet ben ik het helemaal met je eens. Weghorst heeft echter specifieke kwaliteiten die hem een prima pinchhitter maken, dat heeft hij 1,5 jaar geleden wel bewezen. In die rol zet ik 'm toch echt boven Dallinga.
 

gevegt

Well-known member
Summerville is zeker een interessante speler, maar hij moet het toch ook nog wel op het hoogste niveau laten zien.

Wanneer Koeman Weghorst in de basis zet ben ik het helemaal met je eens. Weghorst heeft echter specifieke kwaliteiten die hem een prima pinchhitter maken, dat heeft hij 1,5 jaar geleden wel bewezen. In die rol zet ik 'm toch echt boven Dallinga.

Daarentegen heeft hij dat na zijn optreden in Oranje bij zijn club niet meer laten zien.
Gewoon een heel slecht seizoen met meerdere bankplaatsen.
 

Abubakari

Well-known member
KNVB blokkeert kaarten die via ticketsites verkocht zijn (oa viagogo), kijk je op Viagogo staan daar nog steeds een hele lijst kaarten voor de oefenpotjes van Oranje te koop.
De UEFA zou dit ook moeten doen, als je ziet hoe ongelofelijk veel sites kaarten voor EK wedstrijden tegen idiote prijzen aanbieden.
 

erka

Well-known member
Das jammer, maar het verrast mij op zich niet. En hij zou toch niet helemaal fit zijn als ie wel mee ging. Nu is er tenminste duidelijkheid.
 
Bovenaan