Dat zou valsspelen zijn, die is zo ontzettend goed dat we met 2 vingers in de neus kampioen zouden zijn geworden...Hendo!
Het is nog niet duidelijk of er een vervanger wordt opgeroepen, aldus nos.nl.Geen EK voor Koopmeiners en ook geen vervanger. Selectie bestaat dus uit 25 ipv 26 man
Dat zal ook wel het idee zijn, Aké kan eventueel ook nog voor de verdediging spelen. Met allemaal multifunctionele spelers kun je schuiven.Blind naar het middenveld?
Dus eerst is Koeman 1 van de luidruchtigste BCen die meer dan 23 mee wil nemen, dan mogen er 26 mee en gebruikt hij er maar 25... Echt...Knvb meldt zelf dat selectie nu uit 25 man bestaat
Zoek je nog meer redenen om niet te kijken?Toch wel jammer dat Strootman niet als vervanger wordt opgeroepen.
Onzin, dan neem je iemand een jonge speler mee als 26e man, doet die speler alvast ervaring op voor later.Waarschijnlijk is de vijver leeg.
Onzin, dan neem je iemand een jonge speler mee als 26e man, doet die speler alvast ervaring op voor later.
Niet helemaal mee eens. Die speler is nu vakantie aan het vieren en wil over een paar weken weer fit zijn voor een nieuw seizoen.
Daarnaast is de kans op speeltijd heel klein. En wie zou je als middenvelder nu nog kunnen toevoegen.
Op zich geef ik je gelijk, maar Frenkie heeft zo weinig en ook matig bij zijn club gespeelt, dat het voor dit toernooi misschien maar beter is zo.Dit vooral. Er zijn echt wel spelers die zouden kunnen aanhaken, maar die zijn fysiek absoluut niet op hetzelfde niveau.
Ik vind zelf Schouten-Veerman een prachtig koppeltje, maar Frenkie de Jong is naast Virgil van Dijk de enige Nederlander die zich echt makkelijk staande houdt op internationaal topniveau en daar een zekerheidje is.
Aké ook wel toch?Dit vooral. Er zijn echt wel spelers die zouden kunnen aanhaken, maar die zijn fysiek absoluut niet op hetzelfde niveau.
Ik vind zelf Schouten-Veerman een prachtig koppeltje, maar Frenkie de Jong is naast Virgil van Dijk de enige Nederlander die zich echt makkelijk staande houdt op internationaal topniveau en daar een zekerheidje is.