Oranje nieuwstopic

Makanaky

Well-known member
Gaat Koeman z'n inschattingsfout toegeven? Verwacht dan eerder Taylor, helaasch.
EDIT: mooi getimed bericht van me.:sneaky:
 

Joost

Well-known member
Onzin, dan neem je iemand een jonge speler mee als 26e man, doet die speler alvast ervaring op voor later.

Niet helemaal mee eens. Die speler is nu vakantie aan het vieren en wil over een paar weken weer fit zijn voor een nieuw seizoen.
Daarnaast is de kans op speeltijd heel klein. En wie zou je als middenvelder nu nog kunnen toevoegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niet helemaal mee eens. Die speler is nu vakantie aan het vieren en wil over een paar weken weer fit zijn voor een nieuw seizoen.
Daarnaast is de kans op speeltijd heel klein. En wie zou je als middenvelder nu nog kunnen toevoegen.

Dit vooral. Er zijn echt wel spelers die zouden kunnen aanhaken, maar die zijn fysiek absoluut niet op hetzelfde niveau.

Ik vind zelf Schouten-Veerman een prachtig koppeltje, maar Frenkie de Jong is naast Virgil van Dijk de enige Nederlander die zich echt makkelijk staande houdt op internationaal topniveau en daar een zekerheidje is.
 

gevegt

Well-known member
Dit vooral. Er zijn echt wel spelers die zouden kunnen aanhaken, maar die zijn fysiek absoluut niet op hetzelfde niveau.

Ik vind zelf Schouten-Veerman een prachtig koppeltje, maar Frenkie de Jong is naast Virgil van Dijk de enige Nederlander die zich echt makkelijk staande houdt op internationaal topniveau en daar een zekerheidje is.
Op zich geef ik je gelijk, maar Frenkie heeft zo weinig en ook matig bij zijn club gespeelt, dat het voor dit toernooi misschien maar beter is zo.
 

Maasveld

Well-known member
Dit vooral. Er zijn echt wel spelers die zouden kunnen aanhaken, maar die zijn fysiek absoluut niet op hetzelfde niveau.

Ik vind zelf Schouten-Veerman een prachtig koppeltje, maar Frenkie de Jong is naast Virgil van Dijk de enige Nederlander die zich echt makkelijk staande houdt op internationaal topniveau en daar een zekerheidje is.
Aké ook wel toch?
 
Bovenaan