Oranje nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Oranje zal tijdens het EK in Duitsland in Wolfsburg verblijven. Trainingen worden in het AOK stadion gehouden.
 

Batigoal

Well-known member
AS Roma-verdediger Dean Huijsen heeft gekozen voor een interlandcarrière bij Spanje. Hij werd geboren in Amsterdam, maar vertrok met zijn ouders op 5-jarige leeftijd al naar Spanje waar hij opgroeide. Via de jeugdopleiding van Malaga vertrok hij in 2021 naar Juventus. Hij is trouwens de zoon van voormalig prof van onder meer Haarlem en AZ Donny Huijsen.
 

Eef de Kip

Well-known member
pff dat is jammer, lijkt me een bijzonder groot talent.
Las gisteren ergens dat hij al jeugdinterlands voor vertegenwoordigende elftallen voor Nederland had gespeeld en dat hij voor Nederland zou kiezen.
Vraag me af in hoeverre de KNVB contact heeft gehad met 'm, ik begreep dat de Spaanse bond al flink bezig was.
 

de waan

Well-known member
Terwijl Donny het toch zo goed kon vinden met oer-Hollandse criminelen als de Holleerders en Cor van Houts van deze wereld.

(Kan me ook wel voorstellen dat Dean geen zin heeft dat deze familiegeschiedenis steeds wordt opgerakeld, wat ongetwijfeld zou gebeuren als hij voor Oranje uit zou komen.)
 

JMD

Well-known member
Donny Huijsen en Mendel Witzenhausen, het gevaarlijkste duo dat Haarlem ooit gekend heeft :p

In die tijd zat de halve Amsterdamse onderwereld op de tribune bij Haarlem
 

de waan

Well-known member
Ik leg nu ineens de link tussen Mendel Witzenhausen en zo'n babbelkousje op tv met dezelfde achternaam, die dacht ik ook familie is van Holleeder?

EDIT: Google is uw beste vriend. Mendel is de halfbroer van Miljuschka, die weer de dochter is van de zus van Willem Holleeder.
 

JMD

Well-known member
Klopt. Miljuschka was ooit VJ bij TMF en deed een paar jaar terug ook mee aan Wie is de Mol? In het 'molboekje' (boekje met info over deelnemers dat je kan kopen) stond bij haar geen woonplaats vermeld. Dat had te maken met het feit dat de moeder van Miljuschka getuigde tegen Willem Holleeder.

Overigens was de vader van Miljuschka bedrijfsleider van een bordeel dat eigendom was van Cor van Hout...

Idd maar goed dat Huijsen dus voor Spanje kiest... :p
(overigens was Donny Huijsen in het ene seizoen dat hij bij Haarlem speelde zeer op dreef, 22 doelpunten in 33 duels, bij een middenmootploeg als Haarlem is dat echt goed)
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Nederland speelt op donderdag 6 juni tegen Canada en maandag 10 juni tegen IJsland. Beiden wedstrijden zijn in de Kuip ter voorbereiding op het EK.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is jammer voor hem nu het zo goed gaat. Er zijn ook niet zoveel momenten meer voor het EK om nieuwe spelers bij Oranje uit te proberen.
 

Mario

Well-known member
Alleen de komende twee wedstrijden. Bij de wedstrijden begin juni zal de EK selectie al definitief zijn.
 

Abubakari

Well-known member
De Bajes-selectie?
Zou kunnen.
65f2f67b3e1e3-IMG_3915.jpeg
 

gevegt

Well-known member
De selectie:

Doel: Verbruggen (Brighton),Flekken
(Brentford),Bizot (Stade Brest)

Verdediging: Van Dijk (Liverpool),Aké
(Man City),Dumfries,De Vrij (Inter),
Blind (Girona),De Ligt (Bayern),Hartman
Geertruida (Feyenoord),Schouten (PSV),
Frimpong (L'kusen);

Middenveld: Simons (RB Leipzig),Veerman
(PSV),Timber,Wieffer (Feyenoord),De
Roon,Koopmeiners (Atalanta),Reijnders
(AC Milan),Wijnaldum (Al-Ettifaq);

Aanval: Weghorst (Hoffenheim),Brobbey
(Ajax),Gakpo (Liverpool),Malen (Borus.
Dortmund),Depay (Atlético)
 
Bovenaan