Oranje nieuwstopic

Mario

Well-known member
Krul gaat in ieder geval niet naar het WK. Die heeft geen zin om te komen opdraven voor 'het experiment'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maart weer een selectie. Ik ben benieuwd welke afslagen de bondscoach neemt. Zijn altijd wel weer een paar spelers die een nieuwe bondscoach uit het niet erbij haalt. Sowieso schakelen we om naar 4-3-3, dus wat zijn daarvan de consequenties. Krijgen we opeens een Summerville erbij of gaan we Danjuma weer zien. Achterin kun je tot andere keuzes komen gezien enkele verdedigers zich in het buitenland goed laten gelden.
 

Mario

Well-known member
De vijver is niet zo heel groot, dus ik verwacht niet heel veel veranderingen. Hij zal wel doorgaan met een groot deel van de WK selectie verwacht ik zo. Wellicht een paar nieuwe namen, maar geen grote vernieuwing. Ook Koeman zal vasthouden aan van Dijk, de Jong, Depay en ik zie zelfs Wijnaldum nog wel terugkeren bij Oranje.
 

Pascallovic

Well-known member
We hebben nog steeds geen vleugelspelers, dus wens de bondscoach veel succes met 2 linksbuitens en 2 rechtsbuitens te selecteren. Virgil is er wellicht niet bij, dan komt wellicht Botman in beeld achter Ake. Frimpong blijft er vast bij en hopelijk nu ook met een debuut. Qua keepers moet er van Noppert, Flekken, Bijlow en Cillessen eentje afvallen. Zal Blind mogen blijven of wordt er doorgeschakeld naar een Bakker of Hartman achter Malacia?
 

JMD

Well-known member
Luuk de jong heeft Koeman laten weten zich niet meer beschikbaar te stellen voor oranje.
 

Mario

Well-known member
Mats Wieffer, Lutsharel Geertruida, Quilindschy Hartman en Bart Verbruggen zitten er voor het eerst bij.

Wijnaldum en Cillessen keren terug bij Oranje.

Maar goed, 37 spelers ... dus er vallen er ook weer heel veel uit dat lijstje.
 
Bovenaan