Oranje nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Zitten er ook weer een hoop bij waarvan je zegt 'Laat eerst eens wat zien'. Wijnaldum heeft 1 basisplaats gehad tegen Cremonense en het leek nergens op. Hoezo zou je die er weer meteen bij nemen? Kjell Scherpen, wat heeft die gedaan om de voorselectie te halen? Brobbey is bankzitter en als ie invalt is het allemaal niet heel verheffend. Zo kun je een heel rijtje afgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zitten er ook weer een hoop bij waarvan je zegt 'Laat eerst eens wat zien'. Wijnaldum heeft 1 basisplaats gehad tegen Cremonense en het leek nergens op. Hoezo zou je die er weer meteen bij nemen? Kjell Scherpen, wat heeft die gedaan om de voorselectie te halen? Brobbey is bankzitter en als ie invalt is het allemaal niet heel verheffend. Zo kun je een heel rijtje afgaan.

Klopt. Over twee weken de definitieve selectie. Moeten er een paar wel van ver komen.
 

JFK

Well-known member
Mats Wieffer, Lutsharel Geertruida, Quilindschy Hartman en Bart Verbruggen zitten er voor het eerst bij.

Wijnaldum en Cillessen keren terug bij Oranje.

Maar goed, 37 spelers ... dus er vallen er ook weer heel veel uit dat lijstje.
Hij had beter bekend kunnen maken wie er niet zijn geselecteerd.
 

Batigoal

Well-known member
Zitten er ook weer een hoop bij waarvan je zegt 'Laat eerst eens wat zien'. Wijnaldum heeft 1 basisplaats gehad tegen Cremonense en het leek nergens op. Hoezo zou je die er weer meteen bij nemen? Kjell Scherpen, wat heeft die gedaan om de voorselectie te halen? Brobbey is bankzitter en als ie invalt is het allemaal niet heel verheffend. Zo kun je een heel rijtje afgaan.
Wijnaldum was onder Koeman natuurlijk een belangrijke pion, ook buiten het veld. Dus niet zo gek dat hij hem er gelijk weer bij haalt.
 

Batigoal

Well-known member
Hartman verkozen boven Bakker? Dat is op z'n zachts gezegd opmerkelijk. Ook Jerdy Schouten niet van het uitstekend presterende Bologna en Mickey van de Ven van Wolfsburg had ik er ook wel bij verwacht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hartman verkozen boven Bakker? Dat is op z'n zachts gezegd opmerkelijk. Ook Jerdy Schouten niet van het uitstekend presterende Bologna en Mickey van de Ven van Wolfsburg had ik er ook wel bij verwacht.

In de eredivisie overeind blijven is bij een top drie club altijd een sneller ticket richting Oranje. Hartman heeft zich daarnaast laten zien Europees en in wedstrijden tegen Ajax, AZ, FC Twente en PSV. Het zal denk ik meer een aanmoedigingsprijs zijn. Ik verwacht hem niet bij de definitieve selectie.

Spelers actief in het buitenland staan op achterstand. Taylor en Veerman zijn ook niet in grootse doen. Jij noemt nu die namen, maar in Toulouse zijn er ook een paar leuk bezig. Voorin is de spoeling dun, dus waarom niet Summerville op de longlist.

Reijnders van AZ heeft overigens verkeerd gepiekt. Die had ook erbij kunnen zitten met de vorm van eerder dit seizoen. Een Van Ewijk is aardig bezig bij Heerenveen.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Topscorer van de eredivisie. Met weinig speeltijd. Zou raar zijn als ie niet bij de eerste 37 zit.
Begin van het seizoen was ie goed inderdaad, met 8 goals na 11 speelrondes. De wedstrijden daarna heeft ie er 3 bijgemaakt. Niet meer zo indrukwekkend als toen er geluiden gingen om hem naar het WK mee te nemen. Dat begreep ik toen wel. Maar goed concurrentie laat ook niet veel zien, waardoor hij in beeld komt. Luuk is gestopt, Memphis zit op de bank, Malen laat nog minder zien en daarna kom je bij de categorie Sam Lammers, Zirkzee en Piroe uit. Op zich niet gek dat je dan Brobbey ook op de lijst zet.
 

Pascallovic

Well-known member
Doelmannen: Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg), Bart Verbruggen (Anderlecht)

Verdedigers: Jurriën Timber (Ajax), Tyrell Malacia (Manchester United), Daley Blind, Matthijs de Ligt (beiden Bayern München), Virgil van Dijk (Liverpool), Nathan Aké (Manchester City), Denzel Dumfries (Internazionale), Sven Botman (Newcastle United), Lutsharel Geertruida (Feyenoord)

Middenvelders: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Kenneth Taylor (Ajax), Mats Wieffer (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (AS Roma)

Aanvallers: Steven Bergwijn, Brian Brobbey (beiden Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid), Cody Gakpo (Liverpool), Xavi Simons (PSV), Wout Weghorst (Manchester United)

Matige selectie. Ook bizar dat zo'n Frimpong er dan niet bij zit. Kunnen we straks zeuren als ie voor Ghana kiest.
 

De Wolf

Well-known member
Noppert en Bijlow zijn gebleseerd dus dan kom je wel bij Cilessen en Verbruggen uit. Benieuwd wie de eerste keeper wordt.

Wieffer is meer dan logisch. Geertruida is een verrassing.
 

Pascallovic

Well-known member
Wie had jij dan geselecteerd die er nu niet bij zitten?
Sowieso Frimpong dus op rechtsback. Mitchell Bakker speelt wekelijks bij Leverkusen, dus dan maar hem in plaats van Daley Blind. Uit armoede Dallinga in plaats van Brobbey. Wijnaldum had ik nog thuis gelaten, evenals Taylor en Wieffer. Desnoods maar Schouten selecteren, of eens met Pascal Struijk iets anders proberen. Gravenberch die niet speelt is voor mij nog altijd een betere optie dan Taylor.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan