Oranje nieuwstopic

Joost

Well-known member
Misschien ben ik te cynisch maar geef hem bij de volgende periode in ieder geval direct zijn debuut zodat hij niet alsnog voor Marokko kan kiezen.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien ben ik te cynisch maar geef hem bij de volgende periode in ieder geval direct zijn debuut zodat hij niet alsnog voor Marokko kan kiezen.

Inderdaad, kan hij zich daarna weer afmelden als hij voor jong Oranje word opgeroepen.
 

Forza AZ

Well-known member
Wanneer stoppen ze eens met die onzinnige voorselectie, als er toch steeds weer spelers bij de definitieve selectie zitten die niet in de voorselectie zaten.
 

Mario

Well-known member
Depay zit trouwens wel gewoon bij de selectie. Ihatarren is er in onderling overleg met Koeman (nog) niet bij.
Opvallend ook dat Bizot is afgevallen en dat Zoet en Vermeer wel zijn geselecteerd.

En dan ook nog Strootman …
 

Batigoal

Well-known member
Strootman speelt gewoon weer alles bij Marseille, dus dat is niet zo gek.

Overigens had ik zelf liever gezien dat Koopmeiners ook de kans kreeg, maar goed dat komt wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Depay zit trouwens wel gewoon bij de selectie. Ihatarren is er in onderling overleg met Koeman (nog) niet bij.
Opvallend ook dat Bizot is afgevallen en dat Zoet en Vermeer wel zijn geselecteerd.

En dan ook nog Strootman ?

Vermeer vind ik niet iedere wedstrijd een flater slaan zoals Zoet. Dus Bizot of Krul had erbij gemoeten in plaats van Zoet.

Strootman speelt gewoon weer alles bij Marseille, dus dat is niet zo gek.

Overigens had ik zelf liever gezien dat Koopmeiners ook de kans kreeg, maar goed dat komt wel.

Strootman speelde ook alles toen hij in vrijwel ieder kwalificatieduel in de donkere jaren faalde.
 

JMD

Well-known member
Wanneer stoppen ze eens met die onzinnige voorselectie, als er toch steeds weer spelers bij de definitieve selectie zitten die niet in de voorselectie zaten.

Schijnt tegenwoordig een verplichting te zijn vanuit de FIFA, zodat je de desbetreffende clubs kan voorbereiden op het feit dat ze spelers gaan missen.
 

Forza AZ

Well-known member
Schijnt tegenwoordig een verplichting te zijn vanuit de FIFA, zodat je de desbetreffende clubs kan voorbereiden op het feit dat ze spelers gaan missen.

Ja, maar zorg er dan voor dat je alle spelers die bij de definitieve selectie zitten ook bij de voorselectie zet. Anders weten de clubs nog niet waar ze aan toe zijn. Boadu zat niet bij de voorselectie bijvoorbeeld (al was hij anders wel bij Jong Oranje geselecteerd uiteraard).
 

Mario

Well-known member
van Wonderen vertrekt bij Oranje, Koeman moet op zoek naar een nieuwe assistent.
 

Unregistere

Well-known member
We moeten de bond helpen een opvolger te vinden!!

Poll: De nieuwe assistent van Koeman bij Oranje moet worden...
[*]Giovanni van Bronckhorst
[*]Winston Bogarde
[*]Leonid Slutsky
[*]Clarence Seedorf
[*]Zeljko Petrovic
[*]Regi Blinker
[*]Arjen Robben
[*]Peter Boeve
[*]Rafael van der Vaart
[*]Jaap Stam
[*]Robin van Persie
[*]Fons Groenendijk
[*]Wesley Sneijder
[*]Jessica Torny
[*]Patrick Pothuizen
[*]Gerald Vanenburg
[*]Robert Maaskant
[*]Ruud Heus
[*]Jerrel Hasselbaink
[*]Roy Makaay
[*]iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Bovenaan