Oranje nieuwstopic

Maasveld

Well-known member
Depay staat toch in de spits bij gebrek aan beter?
En na de laatste interland was de opinie toch dat Depay beter tot zijn recht komt in een andere rol?
In het begin wellicht, maar omdat hij het er zo goed deed mocht hij daar blijven staan. Met 7 doelpunten en 6 assists in 10 duels heeft ie het vorig seizoen wel vrij aardig ingevuld lijkt me. De Jong en Weghorst kenden een uitstekend afgelopen seizoen, toch bleef Depay 1ste spits. Zoals gezegd een compleet ander type. We doen eindelijk weer serieus mee, laten we dan ook doorgaan op de weg die is ingeslagen. Om dat nu op te geven voor iemand die bij zijn club op de bank zit lijkt me niet verstandig, hoezeer ik ook liefhebber ben van de spits Huntelaar.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd of het voorin zo blijft staan. Depay presteert bij Lyon ook het best vanaf links en daar zie ik hem zelf graag in Oranje. Babel wordt dit jaar ook alweer 33 dus daar ga je ook niet meer op blijven bouwen met het oog op het EK. Maar Malen in de punt vind ik een goeie optie.
 

Unregistere

Well-known member
Koeman heeft in interviews volgens mij wel eens uitgelegd dat hij Depay daar ook heeft neergezet omdat hij er dan meer vrijheid heeft. Aan de zijkant zal hij ook wel met een back mee moeten lopen. Maar het kan nooit kwaad om het eens uit te proberen, lijkt mij.
 

Mario

Well-known member
Ik denk niet dat Koeman de boel zal wijzigen in de 2 komende kwalificatiewedstrijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje nieuwstopic

Lijkt mij ook niet dat het roer nu opeens omgaat. Als ik de Nederlandse ploegen zie spelen, dan vrees ik dat we tegen Duitsland geen goed resultaat gaan halen. Dan mogen we daarna dus keihard in de achtervolging met te beginnen de wedstrijd tegen Estland. Gelukkig zijn die beter in bierbrouwen dan in voetballen.
 

JMD

Well-known member
Nu wel in het goede topic:
De Vrij en Bergwijn hebben zich afgemeld wegens blessures, voor Bergwijn is Kluivert opgeroepen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een toeval. Interlandvoetbal en een PSV'er die zich met een pijntje afmeld. Die zal 14 september vast weer alles kunnen spelen tot aan de volgende interlandperiode.
 

Abubakari

Well-known member
Het is zo. Nu is de serie a pas twee wedstrijden onderweg, maar hij stond twee keer in de basis en heeft gister tegen Lazio 90 minuten gespeeld en de week ervoor tegen Genoa 75 minuten.
 

JMD

Well-known member
Wat een toeval. Interlandvoetbal en een PSV'er die zich met een pijntje afmeld. Die zal 14 september vast weer alles kunnen spelen tot aan de volgende interlandperiode.

Gisteren RKC-PSV gekeken??? Daar schoot het echt in zijn hamstring, hij kon praktisch niet meer lopen op een gegeven moment en PSV speelde met 10 man verder.
 

Abubakari

Well-known member
Het is eerder de vraag of L?w nog spelers van Heracles geselecteerd heeft.

Welkom terug. Trouwens.
 
Bovenaan