Azing Griever
We hebben al een snowflake als bondscoach, dus dat is niet meer nodig.Maakt het echt wat uit? Doe iemand die het goed kan vinden met elke huidskleur, dat is tegenwoordig h���l belangrijk.
Ik heb werkelijk geen idee; zie in het lijstje ook weinig namen waarvan ik denk dat Koeman het ziet zitten. Misschien eens kijken naar een minder bekende naam en juist een tactische topper uit de amateurwereld.
Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Profielschets lijkt mij toch vooral een niet al te oude voormalig international. Maar wellicht komt de bond met een leuke surprise!
Dirk Kuyt natuurlijk.Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Profielschets lijkt mij toch vooral een niet al te oude voormalig international. Maar wellicht komt de bond met een leuke surprise!
Erwin?
Luuk heeft dit seizoen in 16 wedstrijden toch ook 2 hele doelpunten gemaakt voor zijn club. Hopelijk ziet Koeman dat ook.:duim:Aan de andere kant is Weghorst meer dan goed bezig.
Hopelijk ziet Koeman dat ook.
Malen viel vandaag geblesseerd uit, geen idee hoe erg dat is met het oog richting het EK, dat zal wel loslopen, maar vanavond is ook Depay uitgevallen, en dat lijkt een echt zware knieblessure te zijn.
Gezien de rol van Depay in de afgelopen 2 jaar in het Nederlands elftal wordt het wel een kansloos verhaal ja. Zonde hoor, vooral voor hem natuurlijk. Hopen dat het meevalt met Malen.