Oranje nieuwstopic

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb werkelijk geen idee; zie in het lijstje ook weinig namen waarvan ik denk dat Koeman het ziet zitten. Misschien eens kijken naar een minder bekende naam en juist een tactische topper uit de amateurwereld.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maakt het echt wat uit? Doe iemand die het goed kan vinden met elke huidskleur, dat is tegenwoordig h???l belangrijk.
 

Maasveld

Well-known member
Maakt het echt wat uit? Doe iemand die het goed kan vinden met elke huidskleur, dat is tegenwoordig h���l belangrijk.
We hebben al een snowflake als bondscoach, dus dat is niet meer nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb werkelijk geen idee; zie in het lijstje ook weinig namen waarvan ik denk dat Koeman het ziet zitten. Misschien eens kijken naar een minder bekende naam en juist een tactische topper uit de amateurwereld.

Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Profielschets lijkt mij toch vooral een niet al te oude voormalig international. Maar wellicht komt de bond met een leuke surprise!
 

Pascallovic

Well-known member
Als je Aad de Mos kunt binnenhalen, moet je dat altijd doen. Voor de sfeer in de groep is Slutsky ook een goeie.:duim:
 

JMD

Well-known member
Malen viel vandaag geblesseerd uit, geen idee hoe erg dat is met het oog richting het EK, dat zal wel loslopen, maar vanavond is ook Depay uitgevallen, en dat lijkt een echt zware knieblessure te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Malen viel vandaag geblesseerd uit, geen idee hoe erg dat is met het oog richting het EK, dat zal wel loslopen, maar vanavond is ook Depay uitgevallen, en dat lijkt een echt zware knieblessure te zijn.

Dat is vervelend nieuws. Maar gauw op zoek naar een placentadokter.
 

Bernardo

Well-known member
Depay minimaal 6 maanden eruit. Koeman kan beter vast naar Barcelona gaan, hier valt geen eer meer te behalen. Wat zonde dit.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gezien de rol van Depay in de afgelopen 2 jaar in het Nederlands elftal wordt het wel een kansloos verhaal ja. Zonde hoor, vooral voor hem natuurlijk. Hopen dat het meevalt met Malen.
 

Mario

Well-known member
Het is vooral een persoonlijk drama voor Depay. Ja, hij is belangrijk voor Oranje, maar zoals altijd staat er dan weer iemand anders op tijdens zo'n toernooi.

Wellicht ook nog een rol zoals van Basten in 1988, ik denk dat ze er alles aan gaan doen om ''m toch mee te nemen naar het EK.
 

JMD

Well-known member
Gezien de rol van Depay in de afgelopen 2 jaar in het Nederlands elftal wordt het wel een kansloos verhaal ja. Zonde hoor, vooral voor hem natuurlijk. Hopen dat het meevalt met Malen.

Malen ligt er 'slechts' een paar maanden uit. Maar goed, als je terug komt ben je niet direct in vorm. Dat zag je de afgelopen maand, Malen is sinds zijn terugkomst van de blessure die hem in oktober aan de kant hield niet meer in die vorm geweest waardoor hij in Oranje kwam.

@Mario: in 1988 was Van Basten gewoon fit hoor, had wel een kwakkelseizoen achter de rug, dat wel. Maar terugkomen van een kruisbandblessure is wel wat anders, en zes maanden is wel erg snel, dat worden er eerder richting de 8-9 voor je weer in vorm bent.
 
Bovenaan