Oranje nieuwstopic

erka

Well-known member
Ik blijf er bij dat het missen van het vorige EK toch in de eerste plaats aan de spelers lag. Die hebben gewoon een wanprestatie geleverd, een hele kwalificatie lang, van Cillessen t/m Robben.

Daar kom je nu niet meer mee weg. Dan geeft Koeman je wel ongenadig hard op je flikker. Of je nou Cilessen bent of Robben (als die nog meedeed....)
 

Abubakari

Well-known member
Daar kom je nu niet meer mee weg. Dan geeft Koeman je wel ongenadig hard op je flikker. Of je nou Cilessen bent of Robben (als die nog meedeed....)

Nou ja, collectief falen dan maar. Dat was wel echt het absolute dieptepunt. WK Kwalificatie ben je ook ongelukkig met die afgekeurde goal in Zweden en die malloten actie van Lloris in Zweden vlak voor tijd.
 

gevegt

Well-known member
Ik wel, op basis van de tweede helft verdien je gewoon een punt uit tegen de kersverse wereldkampioen. Biedt toch weer hoop (net als dat we voor deze wedstrijd in 10 wedstrijden maar 1 keer verloren) voor als we straks tegen wat minder sterke landen in de kwalificatie spelen.

Ik blijf er bij dat het missen van het vorige EK toch in de eerste plaats aan de spelers lag. Die hebben gewoon een wanprestatie geleverd, een hele kwalificatie lang, van Cillessen t/m Robben.
De Fransen lieten tijdens het WK ook zien dat ze bij een voorsprong heel matig werden en bij een tegendoelpunt weer aanzetten. Zo spelen ze al jaren. Optisch lijkt het of je een punt verdiend, maar in werkelijkheid heb je eigenlijk weinig in de melk te brokkelen.
Toch zie ik deze wedstrijd ook wel dat het steeds beter gaat bij Oranje.

Met dat tweede ben ik het helemaal eens.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Collectief falen, maar ook vooral Danny Blind. Die moeten ze echt het land uitzetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond Wijnaldum vandaag, op die aanname na, trouwens eindelijk weer eens goed spelen in Oranje.
 

erka

Well-known member
Collectief falen, maar ook vooral Danny Blind. Die moeten ze echt het land uitzetten.

Het ??n hangt samen met het ander. Spelers faalden zeker, daar ben ik het mee eens. Maar een coach heeft daar wel invloed op. En Blind versterkte dat falen alleen maar. De uitwedstrijd tegen Bulgarije is denk ik wel het allerslechtste wat een coach ooit heeft gepresteerd met Oranje vanaf dat ik voetbal kijk. Zelden met zoveel plaatsvervangende schaamte gekeken naar zoveel onkunde.

Koeman is een verademing en het is mooi dat de jonge spelers eraan komen.

Nu nog een echt goede spits, want het is toch wel een beetje g?nant dat we het nog met Babel moeten doen eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Nou ja, collectief falen dan maar. Dat was wel echt het absolute dieptepunt. WK Kwalificatie ben je ook ongelukkig met die afgekeurde goal in Zweden en die malloten actie van Lloris in Zweden vlak voor tijd.

Jep. En tevens ook een hele zware poule, want in een poule met Zweden en Frankrijk zouden we nooit zomaar 1e of 2e zijn ge?indigd. De EK-poule daarentegen was eenvoudiger met Tsjechi?, IJsland en Turkije, daar hadden we echt 1e of 2e moeten/kunnen worden. Het was een dramakeus om met Hiddink te beginnen, maar ik blijf erbij dat ze toen Hiddink gewoon hadden moeten laten zitten na de zege in Letland. Op dat moment stonden we 3e met kans op plaats 2. Door de trainerswissel werd het toen juist rommelig. Laat je Hiddink zitten tot 2016 (of eind 2015 bij niet plaatsen) dan kan Blind beginnen met oefenduels. Nu moest Blind halverwege beginnen en bleek het na 2 jaar niet te lopen, dus weer halverwege wisselen. Terwijl je anders die wisseling ook na een kwalificatiecyclus had gedaan.
 

gevegt

Well-known member
Vandaag was volgens de statistieken Wijnaldum de beste speler van Oranje.

Koeman moet nog een oplossing vinden voor aanvallers die totaal niet kunnen verdedigen. Promes is daar wel het beste voorbeeld van.
 

Susa

New member
Bemoedigend dit optreden van Oranje,

Maar aanvallend moet het beter!!

Steven Bergwijn er nog bij en Promes of Babel eruit!!
 

gevegt

Well-known member
Jep. En tevens ook een hele zware poule, want in een poule met Zweden en Frankrijk zouden we nooit zomaar 1e of 2e zijn ge?indigd. De EK-poule daarentegen was eenvoudiger met Tsjechi?, IJsland en Turkije, daar hadden we echt 1e of 2e moeten/kunnen worden. Het was een dramakeus om met Hiddink te beginnen, maar ik blijf erbij dat ze toen Hiddink gewoon hadden moeten laten zitten na de zege in Letland. Op dat moment stonden we 3e met kans op plaats 2. Door de trainerswissel werd het toen juist rommelig. Laat je Hiddink zitten tot 2016 (of eind 2015 bij niet plaatsen) dan kan Blind beginnen met oefenduels. Nu moest Blind halverwege beginnen en bleek het na 2 jaar niet te lopen, dus weer halverwege wisselen. Terwijl je anders die wisseling ook na een kwalificatiecyclus had gedaan.

Het is een publiek geheim dat Hiddink ziek werd toen hij BC was.
 
Bovenaan