Oranje nieuwstopic

gevegt

Well-known member
Je kunt ook nog steeds helemaal niks cree?ren als de Fransen een mindere fase hebben, dus het is imo ook de verdienste van Oranje.

Dat zou ik nauwelijks een verdienste willen noemen, maar het ziet er wel beter uit dan een jaar geleden.
 

erka

Well-known member
En toch ziet Nederland er veel beter uit dan de afgelopen jaren.

Ja eens, als je dit kan brengen tegen de andere landen dan ben je er gewoon weer bij op het EK in 2020. Gewoon 3-4 jaar verprutst door zeer slechte trainerskeuzes.
 

Abubakari

Well-known member
Dat zou ik nauwelijks een verdienste willen noemen, maar het ziet er wel beter uit dan een jaar geleden.

Ik wel, op basis van de tweede helft verdien je gewoon een punt uit tegen de kersverse wereldkampioen. Biedt toch weer hoop (net als dat we voor deze wedstrijd in 10 wedstrijden maar 1 keer verloren) voor als we straks tegen wat minder sterke landen in de kwalificatie spelen.

Ja eens, als je dit kan brengen tegen de andere landen dan ben je er gewoon weer bij op het EK in 2020. Gewoon 3-4 jaar verprutst door zeer slechte trainerskeuzes.

Ik blijf er bij dat het missen van het vorige EK toch in de eerste plaats aan de spelers lag. Die hebben gewoon een wanprestatie geleverd, een hele kwalificatie lang, van Cillessen t/m Robben.
 

erka

Well-known member
Ik wel, op basis van de tweede helft verdien je gewoon een punt uit tegen de kersverse wereldkampioen. Biedt toch weer hoop (net als dat we voor deze wedstrijd in 10 wedstrijden maar 1 keer verloren) voor als we straks tegen wat minder sterke landen in de kwalificatie spelen.

En als je dit vergelijkt met een flink aantal (ook Europese) ploegen op het laatste WK had je daar ook prima kunnen meedoen.

Het is geen topgeneratie natuurlijk maar zo afgrijselijk slecht als de afgelopen paar jaar zal het onder Koeman niet meer worden.
 

JMD

Well-known member
Dan breng je Luuk de Jong en dan probeer je het door het centrum... Mmmm...

Anyway, jammer, verloren. Maar er lagen rond de 1-1 zeker kansen op een stuntje.
 
Bovenaan