En bij een winnaar van een playoff, volgens Jonker wordt dat Portugal.Vietnam er bij. Gezellig, kunnen er records gebroken worden.
Iran lijkt me wat dat betreft wel een prima optie.Je moet het vrouwenvoetbal ook groter maken door markt te vergroten. Organiseer het volgende WK in een land als Qatar.
Dar gaan ze dan ook doen, 32 op het volgende WK volgens mij. En als ze dan de mannen volgen zullen het er wel 48 worden in 2031.Als ze het deelnemersveld nou verder vergroten, kunnen die zenders niet met het smoesje aankomen dat er minder wedstrijden zijn om uit te zenden.
Volgend WK dus weer een excuus om minder televisiegeld te bieden.☹️Dar gaan ze dan ook doen, 32 op het volgende WK volgens mij. En als ze dan de mannen volgen zullen het er wel 48 worden in 2031.
Als ze de kwaliteit eens verhogen. Het is nu toch nog steeds vierde klasse voetbal?Als ze het deelnemersveld nou verder vergroten, kunnen die zenders niet met het smoesje aankomen dat er minder wedstrijden zijn om uit te zenden.
...en DeMaster, die heeft zelfs al kaartjes.Een WK in Nieuw-Zeeland houden. Dan krijg je voor ons wedstrijden in de nacht of vroege ochtend. Daar kijkt ook geen hond naar. Behalve Jamel en Erka dan.