Oranje Leeuwinnen

Eef de Kip

Well-known member
Oh jee, de grote roerganger is boos

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet het vrouwenvoetbal ook groter maken door markt te vergroten. Organiseer het volgende WK in een land als Qatar.

Pascallovic

Well-known member
Als ze het deelnemersveld nou verder vergroten, kunnen die zenders niet met het smoesje aankomen dat er minder wedstrijden zijn om uit te zenden.

JMD

Well-known member
Als ze het deelnemersveld nou verder vergroten, kunnen die zenders niet met het smoesje aankomen dat er minder wedstrijden zijn om uit te zenden.
Dar gaan ze dan ook doen, 32 op het volgende WK volgens mij. En als ze dan de mannen volgen zullen het er wel 48 worden in 2031.

• Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
PSG heeft meer dan 1000 keer zoveel betaald voor Neymar dan voor Groenen en dat bleek een toptransfer te zijn geweest.

Max

Administrator
Forumleiding
Als men de TV gelden van de heren verlaagt, dan maak je het gat ook kleiner.

Pascallovic

Well-known member
Mij is geleerd dat als je meer geld wilt verdienen en het voetbal ( in dit geval vrouwenvoetbal) wilt redden, dat je een Super League moet starten. Oprichters van deze League kunnen vervolgens niet degraderen.

• Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Een WK in Nieuw-Zeeland houden. Dan krijg je voor ons wedstrijden in de nacht of vroege ochtend. Daar kijkt ook geen hond naar. Behalve Jamel en Erka dan.

Abubakari

Well-known member
nee, niet letterlijk nee, maar waar lees je dan wel zelfkritisch vermogen? "we hadden geen match" Terwijl half NL zag dat hij tactisch heel zwak was.
Ik lees een paar losse quotes, niet een heel interview. Dus dan kun je daar moeilijk een oordeel over vellen.

Bovenaan