Oranje Leeuwinnen

PES5

Administrator
Forumleiding

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of al die vrouwenvoetballiefhebbers nu ook gaan eisen dat dit duel (net zoals elke scheet van de Oranje heren) ook live op TV gaat moeten... :p
 

erka

Well-known member
Ongeveer gelijkwaardig dus als de JO18 van een amateurclub. Maar wel net zoveel willen verdienen als de mannen.
 

JMD

Well-known member
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe dan bv de volleybaldames of hockeydames het zouden doen tegen een heren/jongensteam. Voor mijn gevoel zouden die over zo'n O18-jongensteam heenwalsen en ik denk dat bv een eerstedivisieploeg van volleybal/hockey het knap lastig hebben tegen het damesteam
 

erka

Well-known member
Dat weet ik wel zeker. Zeker de volleybaldames slaan zo'n team helemaal aan gort. Hockey misschien iets minder omdat daar ook een hoop loopvermogen bij komt kijken.
 

Maasveld

Well-known member
Dat weet ik wel zeker. Zeker de volleybaldames slaan zo'n team helemaal aan gort. Hockey misschien iets minder omdat daar ook een hoop loopvermogen bij komt kijken.
Logisch ook, in tegenstelling tot voetbal zijn dat beide geen contactsporten.
 

Joost

Well-known member
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe dan bv de volleybaldames of hockeydames het zouden doen tegen een heren/jongensteam. Voor mijn gevoel zouden die over zo'n O18-jongensteam heenwalsen en ik denk dat bv een eerstedivisieploeg van volleybal/hockey het knap lastig hebben tegen het damesteam
Ik had het daar gisteren met een vriend over die Eerste Divisie gevolleybald heeft. Daar sloegen ze smashes van tegen de 100km/u. Dat is vergelijkbaar met wat de dames in de Nations League laten zien.
 

Joost

Well-known member
De kaartverkoop voor de uitzwaaiwedstrijd komende zondag in Kerkrade loopt nog niet geweldig.

Maar welke planner heeft dit ook bedacht? Ik vind het heel goed dat ze dit soort duels niet alleen maar in de Randstad spelen maar ook in andere delen van het land. Maar deze locatie in combinatie met het tijdstip en de dag is echt een heel slecht gekozen combinatie.

Publiek dat vanuit Oost-Brabant zou willen kijken haakt gewoonweg af als je na de wedstrijd pas na middernacht weer thuis bent. En ouders met kinderen hier in de regio, dit lijkt me echt precies een doelgroep, zullen niet naar een wedstrijd op zondagavond om 21:00 komen.

En dan hebben we het nog niet over een popfestival dit weekend vlakbij met 20.000 bezoekers en het OLS met 30.000 bezoekers. Beide evenementen waarmee een aardige overlap is met geïnteresseerden.
 

Joost

Well-known member
Toch nog 12.000 toeschouwers, netjes op de voor de camera meest zichtbare plekken gezet.

Ik heb een minuut of twintig gezien in de eerste helft. België leek zo van de camping geplukt.
 
Bovenaan