Miedema?Martens moet in het rijtje met Van Persie, Sneijder en Cruijff (en Miedema), want twee goals gemaakt in de knock out fase van een WK.
Ik viel in de analyse en hoorde piair zeggen dat het een pingel is omdat de bal richting het doel ging. Was de bal naast gegaan dan was het geen pingel geweest volgens hem... creatief omgaan met regels noemen we dat....
Miedema?
Martens moet in het rijtje met Van Persie, Sneijder en Cruijff (en Miedema), want twee goals gemaakt in de knock out fase van een WK.
Las ik ergens. Misschien zij niet. Lijkt mij idd onwaarschijnlijk. WK Canada lager we er toch snel uit en was zij erg jong?
Hangt er vanaf wat je aardig noemt. Eerste helft hebben ze 1 bal tussen de palen geschoten en die ging er in. Voor de rest werd er niet zo heel veel gecreeerd ondanks het vele balbezit.Het verbaast mij dat er zo negatief gesproken wordt over de wedstrijd gister van de Leeuwinnen. De eerste helft speelde ze toch aardig? De 1-1 was een domper en in de 2e helft hadden ze het zeker moeilijk, maar Japan is dan ook wel een van de toppers in dit vrouwenvoetbal. Tuurlijk heb je een beetje (veel) geluk nodig, maar het is toch maar gelukt! Iedereen denkt maar dat ze even spelen zoals Barcelona in hun beste tijd en even de finale halen......
50%.Oranje heeft best veel mazzel dit toernooi. Wat is de kans dat je zo'n goekope penalty krijgt vlak voor tijd?
https://nos.nl/wk2019/artikel/22907...n-mee-maar-toch-met-rolstoel-de-trein-in.htmlOm haar voet te ontlasten, werd Martens uit voorzorg in een rolstoel vanuit de bus door het station naar de trein gereden.
Wel armoedig hoe die reis geregeld is by the way