Oranje Leeuwinnen

Jacco

Well-known member
Als dit een terechte strafschop is dan begint voetbal steeds meer op hockey te lijken met al die uitgelokte strafcorners.

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Bloedworm, of hoe heet ze, kan ?cht niet verdedigen.

Die kan er echt geen kut van inderdaad.

Helemaal scheelgetikt door die Japansen en dan komt de gouden lul van Wiegman om de hoek kijken.

Een doos sigaren en een gigolo voor de scheids. Wat een geluk.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Matige wedstrijd van Nederland, verre van verdiend, maar door is door. Tegen Itali? moet het beter.

De Groene Scout

Well-known member
Moest we lachen om de reactie van Lieke.
Die vraagt aan Spitse of ze de pingel mag nemen omdat ze wel lekker in de wedstrijd zat.
Die is dus wel heel snel tevreden; want in mijn ogen zat ze absoluut niet in de wedstrijd.
Vandaag kan overigens wel weer enkele voldoendes uitdelen: van Veenendaal, van Lunteren, Groenen, v.d. Donk en Miedema. Jaja, het worden er steeds meer. :duim:

JMD

Well-known member
Als dit een terechte strafschop is dan begint voetbal steeds meer op hockey te lijken met al die uitgelokte strafcorners.

Ik viel in de analyse en hoorde piair zeggen dat het een pingel is omdat de bal richting het doel ging. Was de bal naast gegaan dan was het geen pingel geweest volgens hem... creatief omgaan met regels noemen we dat....

Maasveld

Well-known member
Moest we lachen om de reactie van Lieke.
Die vraagt aan Spitse of ze de pingel mag nemen omdat ze wel lekker in de wedstrijd zat.
Die is dus wel heel snel tevreden; want in mijn ogen zat ze absoluut niet in de wedstrijd.
Vandaag kan overigens wel weer enkele voldoendes uitdelen: van Veenendaal, van Lunteren, Groenen, v.d. Donk en Miedema. Jaja, het worden er steeds meer. :duim:
Je bent wel heel snel tevreden.

PES5

Administrator
Forumleiding
Man man man. Tenenkrommend dat interview met Wiegman. Wat een warhoofd. Snel afscheid van nemen. Zonder Foppe blijft er niets van over.

Heldere analyse van Koster en Van Hooijdonk verder. Het was ruk en je had vreselijk veel geluk.

Hankie

Well-known member
D974vtiWkAA30xN.jpg

Vind het toch wel een strafshop hoor.

Bovenaan