Oranje Leeuwinnen

De Groene Scout

Well-known member
Hoe komt dat? Heb je het idee dat het allemaal wat gespeeld en onecht is?

Dat is juist het lastigste. Het is niet gespeeld, want die mutsen beleven dit echt als iets heel belangrijks en denken dat het zo hoort.
Van de buitenkant lijkt het alleen compleet nep en 1 groot toneelstuk. Ik kan er niets mee. Hoe kan nu in vredesnaam die Sjaan zo blij uit haar dak gaan na de aller slechtste wedstrijd die iemand ooit gespeeld heeft. Die moet gewoon in een hoekje haar zonden overdenken.
Als trainer zou ik de dames dit verbieden. Verplicht opsluiten in de eigen kamer en 3x verplicht naar de hele wedstrijd kijken en dan komen met een samenvatting van wat er allemaal fout ging en hoe dat de volgende keer anders moet. Anders wordt het nooit iets met dat gekloot.

Maasveld

Well-known member
3.5 miljoen kijkers.

Blijkbaar is de markt van de oranje carnaval nog niet verzadigt.

Ze hebben dus erg goed gespeeld.

Dat is juist het lastigste. Het is niet gespeeld, want die mutsen beleven dit echt als iets heel belangrijks en denken dat het zo hoort.
Van de buitenkant lijkt het alleen compleet nep en 1 groot toneelstuk. Ik kan er niets mee.

De overeenkomst met Twente is wel beangstigend inderdaad.

Atreides

Well-known member
Van de buitenkant lijkt het alleen compleet nep en 1 groot toneelstuk. Ik kan er niets mee. .

Die dametjes hebben misschien niet best gespeeld maar hebben wel een historische prestatie neergezet. Daar mogen ze blij mee zijn. Beter dan dat eeuwige gefaal van onze 'mannen' na een uitschakeling met 'ja, maar we waren wel beter'.

Hoe kan nu in vredesnaam die Sjaan zo blij uit haar dak gaan na de aller slechtste wedstrijd die iemand ooit gespeeld heeft. Die moet gewoon in een hoekje haar zonden overdenken.

Historische prestatie + teamspeelster + 'tikkeltje' extravert karakter. Zo moeilijk lijkt me dat niet.

Zoals het orakel uit Haaksbergen wel eens roept '24 uur genieten en dan de focus op de volgende wedstrijd (inclusief nabeschouwing van de vorige wedstrijd)'

Anders wordt het nooit iets met dat gekloot.

Gewoon een conference call inlassen met het orakel van Haaksbergen en een paar wijze lessen over Hollanditus. Ben je er ook.

Dat gezeul met die koffers etc. Ziet er amateuristisch uit.

Okay. Ik vindt het eigenlijk niet meer dan prima dat spelers/speelsters dat zelf doen. Maar dat zal wel een heel ouderwets standpunt zijn.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Inmiddels is Lieke Martens bezig met een race tegen de klok, maar ze speelt desnoods met pijnstillers. Tijdens het juichen na het winnende doelpunt tegen Japan heeft Jillz per ongeluk op haar teen gedanst, al heeft Lieke naar eigen zeggen toch vooral last van haar andere voet.

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels is Lieke Martens bezig met een race tegen de klok, maar ze speelt desnoods met pijnstillers. Tijdens het juichen na het winnende doelpunt tegen Japan heeft Jillz per ongeluk op haar teen gedanst, al heeft Lieke naar eigen zeggen toch vooral last van haar andere voet.

?Per ongeluk?.

Dit is toch een beetje DeMaster zijn topic. Met de zomerlunch van het werk zag ik net zijn vorige vriendin. Die ziet er wel een tikkeltje oud uit. Mijn zus is wel vaak vergeleken met haar, maar Lieke ziet er inmiddels een paar jaar ouder uit dan mijn zus in plaats van een paar maanden.

Unregistere

Well-known member
Wacht even.... Dit vraagt wel om duiding.

Zag je de vorige vriendin van DeMaster en werd jouw zus daarmee vergeleken? Of zag je Lieke Martens - spreekwoordelijk zijn vorige vriendin - en leek je zus in het verleden op Lieke?

#durftevragen

Max

Administrator
Forumleiding
Wacht even.... Dit vraagt wel om duiding.

Zag je de vorige vriendin van DeMaster en werd jouw zus daarmee vergeleken? Of zag je Lieke Martens - spreekwoordelijk zijn vorige vriendin - en leek je zus in het verleden op Lieke?

#durftevragen

Lieke van Lexmond. De voorgangster van Jillz.

Unregistere

Well-known member
Lieke van Lexmond. De voorgangster van Jillz.

Oeh, veel beter. Al is het zusje van Lieke eigenlijk nog leuker, heb ik mij wel eens laten vertellen door iemand die met haar in de klas zat.

Maar voordat we als Hugo Borst-achtige mannen worden gezien... snel maar weer over het voetbal posten!

CZry.gif

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
‘Per ongeluk’.

Dit is toch een beetje DeMaster zijn topic. Met de zomerlunch van het werk zag ik net zijn vorige vriendin. Die ziet er wel een tikkeltje oud uit. Mijn zus is wel vaak vergeleken met haar, maar Lieke ziet er inmiddels een paar jaar ouder uit dan mijn zus in plaats van een paar maanden.

Lieke van Lexmond: 'Mijn leven draait nu om mijn gezin'
06 maart 2019 13:51

Lieke van Lexmond heeft openhartig gesproken met het tijdschrift Story over haar schildklierproblemen. De presentatrice ontdekte een knobbel in haar nek. "Ik was z? bang."

Ergo, die lijkt nu op een zwaarlijvig nijlpaard?

Bovenaan