Flauw over Beertje inderdaad. Die foto's zijn gewoon ongelukkig genomen.
Die heeft gewoon wat laat gegeten.
Jullie lullen maar een eind weg, dankzij Beerensteyn winnen we wel.
En dat allemaal live meemaken in Frankrijk helemaal goed:duim::duim:
Gloryhunter.
Twee jaar terug was je er opeens met het EK, daarvoor geen woord over het dames voetbal.
En nu op eens ben je weer terug na eindelijk eens een overwinning op Canada.
Maar je bent net een wijf in je reactie als er (terechte) kritiek gegeven word op dingen die niet goed zijn of in dit geval als beertje een kilo of 7 te zwaar is.
Moet je nagaan hoe snel ze kan zijn als ze wel is afgetraind.
Precies.Maar owee als wij kritiek hebben, wees blij dat er kritiek is dat betekend dat de sport een nieuwe fase ingaat
Ik had gek genoeg alleen de vraag over Jillz Roord goed.
Ik ben halverwege gestopt. Had er toen ook 1 goed. Maar mijn hemel, ik weet ook niet van de mannen bij welke club die begonnen zijn... Wat een kutquiz.
Precies.
Ik las gisteren een column in het Haarlems Dagblad dat er ongeveer op neer kwam dat 'wij mannen' alleen maar kritiek hebben op de damesvoetballers omdat 'de man' bang is weer een bolwerk kwijt te raken.
Wat een ongelooflijke bullshit. En die column was van een man. Zal wel net als DeMaster zijn, in zijn paninialbum over dit WK zijn de bladen al niet meer los van elkaar te krijgen, zo plakkerig...
Wel aan de ene kant klagen dat we het serieus moeten nemen en dat de dames recht hebben op net zoveel geld als de mannen enz, maar als we ze dan net als mannen behandelen dan is het ook weer niet goed.