Oranje Leeuwinnen

Max

Administrator
Forumleiding
Flauw over Beertje inderdaad. Die foto's zijn gewoon ongelukkig genomen.

gk-14781773.jpg

Die heeft gewoon wat laat gegeten.

DeMaster

Active member
Jullie lullen maar een eind weg, dankzij Beerensteyn winnen we wel.
En dat allemaal live meemaken in Frankrijk helemaal goed:duim::duim:

SanMark.

Well-known member
Jullie lullen maar een eind weg, dankzij Beerensteyn winnen we wel.
En dat allemaal live meemaken in Frankrijk helemaal goed:duim::duim:

Gloryhunter.

Twee jaar terug was je er opeens met het EK, daarvoor geen woord over het dames voetbal.

En nu op eens ben je weer terug na eindelijk eens een overwinning op Canada.

Maar je bent net een wijf in je reactie als er (terechte) kritiek gegeven word op dingen die niet goed zijn of in dit geval als beertje een kilo of 7 te zwaar is.

Moet je nagaan hoe snel ze kan zijn als ze wel is afgetraind.

Max

Administrator
Forumleiding
Ronaldo kan ongetwijfeld ook leuk meekomen als hij wat kilootjes vet op de botten heeft zitten.

DeMaster

Active member
Gloryhunter.

Twee jaar terug was je er opeens met het EK, daarvoor geen woord over het dames voetbal.

En nu op eens ben je weer terug na eindelijk eens een overwinning op Canada.

Maar je bent net een wijf in je reactie als er (terechte) kritiek gegeven word op dingen die niet goed zijn of in dit geval als beertje een kilo of 7 te zwaar is.

Moet je nagaan hoe snel ze kan zijn als ze wel is afgetraind.

@ Max doet me deugd
@SanMark, ja toen was ik er opeens ja met het damesvoetbal, so what? Topic over vrouwenvoetbal ben je anders met enige regelmaat te vinden.
Maar blijkbaar heb je daar enorm veel problemen mee (net zoals ik enorm veel problemen met jou begin te krijgen). Zegt overigens al genoeg hoe je in mekaar steekt. Grote kwallebak ben je.
Ik ben opeens terug naar een overwinning op Canada, nou, Nederland heeft alle wedstrijden in de groep gewonnen dus dat je nu weer allemaal lult?
Terechte kritiek, ach ja, jij moet weer wat te zeggen hebben he?
Bovendien ben jij ook nogal vaak in dit topic te vinden dus volg je het damesvoetbal ook of je komt alleen maar op te zeiken. Nou, in dat geval blijf lekker weg hier.
Altijd wat met jou, thuis zeker geen bal te vertellen?

Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Ik heb inderdaad ??n en ander gekeken. Toevallig van het Nederlands team maar circa een half uurtje tot een uurtje live tegen Canada. Eerste twee wedstrijden geen tijd of geen tijd voor willen vrij maken.

Daarnaast Noorwegen Frankrijk en Nigeria Frankrijk gezien en gisteren USA.

Het gaat mij erom dat als er kritiek is op spelers en of trainer dat zoiets moeilijk te accepteren is door de pro damesvoetbalfans.

Zo'n 'Beertje' ook er word gezegd dat ze te zwaar is, jouw reactie en toch is ze iedereen te snel af.

Dat is gewoon een zwakzinnige reactie. Als zij haar sport al niet serieus neemt en een op en top atleet wil worden, waarom zouden wij het dan serieus moeten nemen ?

Kijk eens naar het verschil tussen bv USA en Nederland, daar zit een power achter, passes zijn hard sprints zijn overtuigend enz enz.

Maar owee als wij kritiek hebben, wees blij dat er kritiek is dat betekend dat de sport een nieuwe fase ingaat en reageer niet of er zand in je kutje zit.

JMD

Well-known member
Maar owee als wij kritiek hebben, wees blij dat er kritiek is dat betekend dat de sport een nieuwe fase ingaat
Precies.

Ik las gisteren een column in het Haarlems Dagblad dat er ongeveer op neer kwam dat 'wij mannen' alleen maar kritiek hebben op de damesvoetballers omdat 'de man' bang is weer een bolwerk kwijt te raken.
Wat een ongelooflijke bullshit. En die column was van een man. Zal wel net als DeMaster zijn, in zijn paninialbum over dit WK zijn de bladen al niet meer los van elkaar te krijgen, zo plakkerig...

Wel aan de ene kant klagen dat we het serieus moeten nemen en dat de dames recht hebben op net zoveel geld als de mannen enz, maar als we ze dan net als mannen behandelen dan is het ook weer niet goed.

JMD

Well-known member
Ik had gek genoeg alleen de vraag over Jillz Roord goed.

Ik ben halverwege gestopt. Had er toen ook 1 goed. Maar mijn hemel, ik weet ook niet van de mannen bij welke club die begonnen zijn... Wat een kutquiz.

Unregistere

Well-known member
Precies.

Ik las gisteren een column in het Haarlems Dagblad dat er ongeveer op neer kwam dat 'wij mannen' alleen maar kritiek hebben op de damesvoetballers omdat 'de man' bang is weer een bolwerk kwijt te raken.
Wat een ongelooflijke bullshit. En die column was van een man. Zal wel net als DeMaster zijn, in zijn paninialbum over dit WK zijn de bladen al niet meer los van elkaar te krijgen, zo plakkerig...

Wel aan de ene kant klagen dat we het serieus moeten nemen en dat de dames recht hebben op net zoveel geld als de mannen enz, maar als we ze dan net als mannen behandelen dan is het ook weer niet goed.

Famke Louise, de moderne po?et der lage landen, vindt de vrouwen ook beter voetballen! Zie https://www.foxsports.nl/video/3084654/famke-louise-vind-vrouwen-beter-voetballen-dan-mannen/

Bovenaan