Oranje Leeuwinnen

Abubakari

Well-known member
Vera Pauw heeft daar toch gewoon gelijk? Vera Pauw is een icoon en een superheld in. Knap wat die voor elkaar heeft gekregen en respect voor de strijd die ze heeft geleverd.

Maar nu even wat anders, de stand in de toto van het vrouwen wk met een opvallende hekkensluiter, wat is dit nou DeMaster?

1. Schaakliefhebber 62
2. Andre 49
3. Friesland 47
3. De Groene Scout 47
5. DeMaster 40

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is voor mij geen nieuws.

Als ik mee had gedaan, had DeMaster nu 6e gestaan.

Unregistere

Well-known member
giphy.gif

Pascallovic

Well-known member
Ach om ver te geraken hoef je nu ook weer geen wondervoetbal te spelen. Je hebt mazzel met je schema nodig. Zo heeft Kroatie bij de heren de finale gehaald en Engeland de halve finale. Dat had ook weinig met goed voetbal te maken. Ik sluit niet uit dat ondanks hun niveau ze toch kampioen worden. Een beslissende fout is in het vrouwenvoetbal zo gemaakt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hugo heeft helemaal gelijk, op ??n ding na: Van de Donk is niet uit vorm. Ik heb haar nog nooit een goede interland zien spelen.

JMD

Well-known member
Valt me vooral altijd op hoe slecht geschreven die columns van Borst zijn, terwijl ik zijn boeken juist heel graag mag lezen. Vreemd.

Klopt ja. Maar het schrijven van een column is ook een andere tak van sport natuurlijk. Je verhaal kwijt kunnen in zeg 500 woorden is anders dan in 200 bladzijden.

Pascallovic

Well-known member
https://www.ad.nl/wk-vrouwenvoetbal/te-veel-zwakke-zusters-nog-meer-lege-plekken~ada183f5/

Er komt toch langzamerhand een kentering in de verhalen vanuit de kranten. Het continue 'hosanna' is er gelukkig wel af. En ook met dit artikel ben ik het eens. Je moet je idd afvragen of je niet terug moet naar 16 landen.

Wel nee man dit zijn ervaringen die zulke landen op doen waar ze in de toekomst mee verder kunnen. Kijk naar de ontwikkeling die het Thaise voetbal heeft doorgemaakt t.o.v. hun eerste deelname van 4 jaar geleden.:D

Bovenaan