Oranje Leeuwinnen

De Groene Scout

Well-known member
Lieke speelt ook ruck hoor; dat moet dan 1 van de besten van de wereld zijn. Nou dacht het niet, die staat er alleen in om haar naam. Eruit met die pindakaas-doos en Beerensteijn erin!!!

Unregistere

Well-known member
Bondscoach Sarina is boos op 'Sjaan'. Ze vindt dat Van de Sanden niet de goede schoenen droeg. https://www.ad.nl/wk-vrouwenvoetbal...-sanden-schoeisel-moet-in-orde-zijn~aaa250f6/

Wederom onrust dus, nadat eerder Jackie al niet blij was met haar wissel.

En mogen we na alle tactische missers van Wiegman voorzichtig concluderen dat het aandeel van 'knuffelopa' Foppe in de EK-winst groter is geweest dan menigeen misschien dacht?

Poll: Missen de Leeuwinnen Foppe de Haan?
[*]Ja, hij was het tactisch meesterbrein
[*]Hartstikkene, hij was het luisterend oor
[*]Nee, Sarina was en is de echte baas
[*]Nee, hij gluurde stiekem
[*]Ach, het is toch allemaal niks
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Foppe heeft daar een heel belangrijke rol in gehad. Prima coach voor dit soort toernooien, zie jong Oranje.

Pascallovic

Well-known member
Nu lijkt Sarina Wiegman mij ook niet het zonnetje in huis. Daar zou je inderdaad een sfeermaker als Foppe naast moeten zetten. Ken de rest van de technische staf niet, dus weet niet of er een vergelijkbaar type als Foppe mee is. Al is Foppe natuurlijk uniek in zijn soort.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij Wiegman heb ik al jaren het idee dat ze daar alleen maar zit omdat ze een vrouw is.

Pascallovic

Well-known member
Bij Wiegman heb ik al jaren het idee dat ze daar alleen maar zit omdat ze een vrouw is.

Nu kan ik mij ook weer voorstellen dat er geen wereldtrainers klaar staan als alternatief. Bij Jong Oranje loopt bij de heren ook een Erwin van de Looi rond, met als voorganger Art Langeler. Bij de dames moet je dus nog een paar categorieen lager zitten.

Unregistere

Well-known member
Nu kan ik mij ook weer voorstellen dat er geen wereldtrainers klaar staan als alternatief. Bij Jong Oranje loopt bij de heren ook een Erwin van de Looi rond, met als voorganger Art Langeler. Bij de dames moet je dus nog een paar categorieen lager zitten.

Arjan van der Laan was haar voorganger, maar die had te weinig affiniteit met vrouwenvoetbal. Vonden de Leeuwinnen althans. Daarom moest hij weg en daarna kwam Sarina.

Bovenaan