Oranje Leeuwinnen

De Groene Scout

Well-known member
Zo, ik heb het toch volgehouden. Viel niet mee en ik verbaas mij echt iedere keer weer over de trainert. Ziet ze soms een compleet andere wedstrijd?
Je hebt een goede middenvelder en een goede aanvaller op de bank, waarom dan niet de zwakste middenvelder en zwakste aanvaller eraf halen.
Vandaag dus Martens en Spitse. Ze durft dat gewoon niet.

Voetballend van een extreem bedenkelijk laag niveau met vandaag opnieuw 2 voldoende uitgedeeld door De Groene Scout; Miedema en Groenen.
Beerensteijn en Roord hadden er ook voor in aanmerking kunnen komen als ze langer gespeeld hadden. Rest kwam vandaag niet verder dan een 3, 4 of 5 als rapportcijfer.

Janssen

Well-known member
Als ik dat permanente verongelijkte jankhoofd van die Miedema zie heb ik een week slechte zin dus ik sla die potjes ook lekker over.

DeMaster

Active member
Slechte 1e helft. Niet te doen.
Geen enkele was goed en Jackie was weer heel matig vandaag.

Gelukkig een betere 2e helft, maar nog kan het beter.
Tegen Frankrijk of Amerika kan dit echt niet, ga je er zeker af met 5-0.

Unregistere

Well-known member
Hoorde van iedereen dat Groenen veruit de beste speelster was juist!!!! Zelf niet gezien, was bij een lekkere nacompetitiewedstrijd om promotie naar de eerste klasse, maar de liefhebbers van de vrouwenvariant waren zeer positief over Jackie.

Verder valt er weinig meer over te zeggen dan dit, denk ik:

giphy.gif

giphy.gif

giphy.gif

Mario

Well-known member
Ze moeten blij zijn dat Kameroen er geen drol van kon. Wel lachen die assist bij de 2-1 en die schwalbe koningin.

De Groene Scout

Well-known member
Om mijn kritiek iets meer te onderbouwen vandaag maar eens een keer een hele wedstrijd gekeken.
Dat valt dus echt niet mee en ik kreeg bevestigd dat het een belabberd niveau is met vandaag 2 uitzonderingen Groenen en Miedema.
Dat jij dan komt met de opmerking dat Groenen niet goed was vind ik heel vreemd. Vandaar dat ik mij afvraag hoe jij dan naar die wedstrijd hebt gekeken.

DeMaster

Active member
Om mijn kritiek iets meer te onderbouwen vandaag maar eens een keer een hele wedstrijd gekeken.
Dat valt dus echt niet mee en ik kreeg bevestigd dat het een belabberd niveau is met vandaag 2 uitzonderingen Groenen en Miedema.
Dat jij dan komt met de opmerking dat Groenen niet goed was vind ik heel vreemd. Vandaar dat ik mij afvraag hoe jij dan naar die wedstrijd hebt gekeken.

Mijn mening is dat Groenen niet goed gespeeld heeft. Passes die ook van haar niet aankwamen.

DeMaster

Active member
OK, als jij Groenen al niet goed vond, wat vond je dan van de rest?

1e helft was gewoonweg slecht. Geen enkele speelster was goed, veels te veel fouten.
Nu is Kameroen nog een niet al te lastige tegenstander maar tegen Frankrijk, Amerika en Duitsland wordt dit compleet afgestraft als er zo gespeeld wordt.
Tempo was weliswaar wat hoger dan tegen Nieuw-Zeeland maar het liep voor geen meter. De 1-1 was ook onnodig.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb een stuk op de radio gehoord en analyses gelezen en gezien, maar overal werd Groenen samen met Miedema als beste benoemd.

Eerst Spitse en Vd Sanden er maar eens uit. Wiegman durft niet te wisselen. Rommelt het soms in de selectie? Steeds dezelfde spelers die de kans krijgen. Als je nr 15 t/m 23 bent, krijg je bij Wiegman geen enkele kans.

2e ronde tegen Japan en dan vliegen ze eruit. Dag 'hype'.

DeMaster

Active member
Ik heb een stuk op de radio gehoord en analyses gelezen en gezien, maar overal werd Groenen samen met Miedema als beste benoemd.

Eerst Spitse en Vd Sanden er maar eens uit. Wiegman durft niet te wisselen. Rommelt het soms in de selectie? Steeds dezelfde spelers die de kans krijgen. Als je nr 15 t/m 23 bent, krijg je bij Wiegman geen enkele kans.

2e ronde tegen Japan en dan vliegen ze eruit. Dag 'hype'.

Hater

Bovenaan