SanMark.
Well-known member
De VAR heeft daar helemaal niet naar gekeken.
die is ook afgehaakt.
De VAR heeft daar helemaal niet naar gekeken.
Jullie zitten echt serieus naar die flauwekul te kijken?
Jullie zitten echt serieus naar die flauwekul te kijken?
Stoer.Gelukkig, ik ben dus niet de enige die zo denkt. Ik heb tot nu toe helemaal niks van dat WK gezien en dat zal zo blijven.
Kika van Es is waarschijnlijk de enige vrouwelijke linksback in Nederland, want anders snap ik niet dat ze erin staat.
Begin steeds meer aan je te twijfelen. Hoe bekijk jij een wedstrijd dan?Geen enkele was goed en Jackie was weer heel matig vandaag.
Begin steeds meer aan je te twijfelen. Hoe bekijk jij een wedstrijd dan?
Om mijn kritiek iets meer te onderbouwen vandaag maar eens een keer een hele wedstrijd gekeken.
Dat valt dus echt niet mee en ik kreeg bevestigd dat het een belabberd niveau is met vandaag 2 uitzonderingen Groenen en Miedema.
Dat jij dan komt met de opmerking dat Groenen niet goed was vind ik heel vreemd. Vandaar dat ik mij afvraag hoe jij dan naar die wedstrijd hebt gekeken.
Mijn mening is dat Groenen niet goed gespeeld heeft. Passes die ook van haar niet aankwamen.
OK, als jij Groenen al niet goed vond, wat vond je dan van de rest?
Ik heb een stuk op de radio gehoord en analyses gelezen en gezien, maar overal werd Groenen samen met Miedema als beste benoemd.
Eerst Spitse en Vd Sanden er maar eens uit. Wiegman durft niet te wisselen. Rommelt het soms in de selectie? Steeds dezelfde spelers die de kans krijgen. Als je nr 15 t/m 23 bent, krijg je bij Wiegman geen enkele kans.
2e ronde tegen Japan en dan vliegen ze eruit. Dag 'hype'.
Hater