Oranje Leeuwinnen

Unregistere

Well-known member
Kleine Jackie passeren zou onverstandig zijn. Is de enige met spelinzicht. Bovendien was ze al erg ontevreden over haar wissel, dus de bank gaat ze niet trekken.

Lastige kwestie voor Sarina.

Pascallovic

Well-known member
Kleine Jackie passeren zou onverstandig zijn. Is de enige met spelinzicht. Bovendien was ze al erg ontevreden over haar wissel, dus de bank gaat ze niet trekken.

Lastige kwestie voor Sarina.
Dat tweede mag natuurlijk nooit een reden zijn om haar in de basis te laten starten. Dan gaat ze lekker naar huis als ze het niet trekt om wissel te staan.

De Groene Scout

Well-known member
Jackie kan wel beter, dus laten staan, Spitse niet dus eruit.
Het is zo simpel allemaal.

Ik heb mijn oranje overhemd al uit de kast gehaald. Ik ga kijken vanmiddag; de hele wedstrijd.
HUP Holland HUP!!!!

Unregistere

Well-known member
De Ontembare Leeuwinnen schijnen groot en sterk te zijn. Tactisch ongedisciplineerd en daardoor onvoorspelbaar. Gevaarlijk dus. Ben benieuwd, ook naar de analyse van De Groene(n) Scout!

Janssen

Well-known member
53fd34e38511f85fbf94e5b06a74851b.jpg

Janssen

Well-known member
Waarom spelen vrouwen eigenlijk zoveel interlands? Heb er al verschillende gezien die de 200 aantikken.

Omdat je meteen international wordt als je op je 16e rechtdoor kunt rennen zonder om vallen en ze dat blijkbaar tot hun 36ste vol kunnen houden omdat ze toch allemaal geen kinderen krijgen met hun vrouw.

DeMaster

Active member
Omdat je meteen international wordt als je op je 16e rechtdoor kunt rennen zonder om vallen en ze dat blijkbaar tot hun 36ste vol kunnen houden omdat ze toch allemaal geen kinderen krijgen met hun vrouw.

Slap argument wat ook nog eens niet klopt. Zijn niet zo verwend als menig voetballer.
Bij Canada gaat een speelster richting de 300 interlands, bij Brazili? speelt er een haar 7e WK.

ALenstra

Well-known member
Je hebt dus EK's en WK's, net als bij de mannen. Plus vriendschappelijke wedstrijden. Spelen dames dan meer vriendschappelijke wedstrijden? Zijn er meer toernooien? Dat grote aantal interlands halen mannelijke voetballers niet eens.

Bovenaan