Oranje Leeuwinnen

Unregistere

Well-known member
Ik zou haar doen.

Weinig kans, gok ik:

Seks is niet de favoriete hobby van Olcay Gulsen. Dat vertelt de mode-ontwerpster in een interview in Viva. “Ik ben er te ongeduldig voor en je wordt er vies van.”

source.gif

Batigoal

Well-known member
Ik vond die Bloodworth wel heel zwak, dus Dekker er in.

Roord is natuurlijk ideale supersub, dus die blijft op de bank.

De Groene Scout

Well-known member
Spitse kun je er niet alleen voor de corners en vrije trappen in laten staan. Voetballend zakte ze ver door de ondergrens heen (heb ik mij laten vertellen) en dus moet Jill erin. DeMaster heeft al een handtekeningen-actie lopen om de basisplaats af te dwingen voor de super-sub.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat ze die bal gewoon tegen Jillz haar voorhoofd aan hebben geschoten, dus dat het nou geen wereldprestatie was dat die bal tegen het netje aan kwam.

Janssen

Well-known member
Oranje Leeuwinnen

Die Spitse vind ik echt zo?n schoolvoorbeeld chagrijnige lesbo. En voetballen kan ze niet, alleen heel macho over het veld strompelen.

DeMaster

Active member
Anouk is klaar voor de wedstrijd tegen Kameroen:

giphy.gif

Maar wat vinden jullie, moet Sarina met dezelfde elf starten of is het verstandiger dat ze gaat wisselen en onder meer Dekker, Van Dongen, Roord en Beerensteyn in de ploeg brengt?

AD Sportwereld is er nog niet geheel uit: https://www.ad.nl/dossier-wk-vrouwe...-is-de-ideale-leeuwinnen-opstelling~afb1580b/

Dekker of van Dongen zal waarschijnlijk sowieso spelen aangezien van der Gragt niet fit is. Verder starten met Beerensteyn en Jill ook.

Bovenaan