Oranje Leeuwinnen

Janssen

Well-known member
Als ik vrouwelijk Twitter mag geloven mag de witte man geen kritiek hebben op deze wedstrijd want dat zouden we bij de mannen ook niet doen.

Ik haat de mensheid.

Unregistere

Well-known member
Wel grappig dat ze speciaal voor dit toernooi gifjes met allerlei Leeuwinnen hebben. Handig als ze scoren. Al doet Jillz wel apart met heur ogen tijdens haar dansje.

De Groene Scout

Well-known member
Zat in de auto met radio 1 erop en die hadden dus 90 minuten lang live-verslag.
Ik geloof dat ik niet veel gemist hebt; meestal wordt het op de radio altijd net iets mooier en beter neergezet, maar vanmiddag hoorde ik vrijwel alleen maar negatief commentaar. Angstig spel, alleen maar terug en passes over 5 meter die niet over kwamen. Het was dus echt bedroevend slecht. Volgens de radio alleen Miedema en van Veenendaal met een voldoende, rest ver onder de maat en haalde het eigen niveau niet.

Maar dan de treffer van Roord; er werd zelfs getoeterd op de A1 en zorgde voor een bijna kop-staart botsing. Uitgerekend Roord, de eeuwige nummer 12 (of 19). Die zal nu wel een basisplaats opeisen bij de bondscoach.

Wigboldus

Well-known member
Zat in de auto met radio 1 erop en die hadden dus 90 minuten lang live-verslag.
Ik geloof dat ik niet veel gemist hebt; meestal wordt het op de radio altijd net iets mooier en beter neergezet, maar vanmiddag hoorde ik vrijwel alleen maar negatief commentaar. Angstig spel, alleen maar terug en passes over 5 meter die niet over kwamen. Het was dus echt bedroevend slecht. Volgens de radio alleen Miedema en van Veenendaal met een voldoende, rest ver onder de maat en haalde het eigen niveau niet.

Maar dan de treffer van Roord; er werd zelfs getoeterd op de A1 en zorgde voor een bijna kop-staart botsing. Uitgerekend Roord, de eeuwige nummer 12 (of 19). Die zal nu wel een basisplaats opeisen bij de bondscoach.

Prima samenvatting inderdaad. Miedema was inderdaad op niveau en speelde erg actief. Ik heb de hele wedstrijd gezien, op mijn vrije dag. Ook een beste prestatie van mijzelf.

Bovenaan