Oranje Leeuwinnen

Eef de Kip

Well-known member
Hahaha "Stel je voor dat we echt goed gaan voetballen, wat kan er dan gebeuren?" ja, kun je nagaan als je heeeel goed gaat voetballen, wat er dan wel niet mogelijk is.

Mario

Well-known member
Ze zijn bij de vrouwen gewend om alleen huisvrouwen en kinderen op de tribunes te hebben. Nu er meer publiek en aandacht kom, kan je ook kritiek verwachten. Alle kritiek is ook gewoon terecht, als je daar niet tegen kan had je wellicht een andere hobby moeten gaan zoeken.

Hoor je bij de heren toch ook wel eens?

Absoluut, er zijn er daar ook genoeg zonder zelfreflectie.

erka

Well-known member
Hahaha "Stel je voor dat we echt goed gaan voetballen, wat kan er dan gebeuren?" ja, kun je nagaan als je heeeel goed gaat voetballen, wat er dan wel niet mogelijk is.

Eerst maar eens beginnen met fatsoenlijk inspelen met voldoende snelheid en de bal 10x goed overspelen, zoals de Amerikaanse dames.

De Groene Scout

Well-known member
Stoer hoor die Spitse tijdens de persconferentie: "dat mensen kritiek hebben op mijn spel heb ik schijt aan"
O ja ze speelt weer; de bondscoach ziet lijdzaam toe hoe wij ons ergeren aan het spel van Oranje en slaat al onze tips in de wind.

JFK

Well-known member
Stoer hoor die Spitse tijdens de persconferentie: "dat mensen kritiek hebben op mijn spel heb ik schijt aan"
O ja ze speelt weer; de bondscoach ziet lijdzaam toe hoe wij ons ergeren aan het spel van Oranje en slaat al onze tips in de wind.

Heb jij ?cht de persconferentie van deze onzin zitten kijken?

Unregistere

Well-known member

giphy.gif

Bovenaan