Oranje Leeuwinnen

DeMaster

Active member
Eens, maar bij jou wel. Jij bent op een enge manier obsessief met bekende dames bezig.

Van Pascallovic weet ik wel dat dat een normale jongen is. Heeft alleen de afwijking om altijd in een Ajax shirt hard te lopen.

Dat maak jij er van, wat overigens helemaal niet klopt wat jij beweert. Maar als jij dat zo ervaart, lekker doen jongen, vooral doen (mag hopen dat jij je wel normaal gedraagt tegen je Chinese schoonfamilie).

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit toch maar weer even te kijken. Er staat er nu eentje bij Nederland in de spits wiens balcontrole vergelijkbaar is met de linksback van het plaatselijke G-team.

Friesland

Well-known member
Weer een grote uitslag.

Dinsdag zou Nederland zich al voor het WK kunnen plaatsen Noorwegen moet dan van Ierland verliezen en Nederland moet winnen van Slowakije.

Miramar

Well-known member
0-5. Ze spelen in ieder geval tot het einde op de aanval. De heren zouden na een uur al stoppen.

Abubakari

Well-known member
Als we toch doorlopend met mannen vergelijken, het vrouwenvoetbal is nog wel een stuk puurder. Ze liggen bijvoorbeeld niet doorlopend op de grond blessures te simuleren en kaarten aan te naaien. Dat flauwe gezeur over het niveau mag hier onderhand trouwens ook wel eens ophouden. Jullie lijken wel een stel Ronalds.

Max

Administrator
Forumleiding
Ronald was volgens mij juist wat te diep het vrouwenvoetbal ingedoken.

Abubakari

Well-known member
Okay, verkeerd voorbeeld.:eek:

Maar dat stoere mannemachopraat hier over hoe slecht die vrouwen voetballen is inmiddels wel tamelijk saai. Kijk je toch niet? Ik kijk ook alleen op teletekst (van de finale op het EK heb ik de tweede helft gezien) naar vrouwenvoetbal. Neemt niet weg dat wat ze presteren gewoon goed en knap is op hun niveau. Beetje sneu om daar hier altijd zo badinerend over te doen vind ik.

Max

Administrator
Forumleiding
Is volgens mij half een reactie op dat gelul dat het vrouwenvoetbal beter zou zijn. Ik kijk het niet. Heb het met het WK in Canada geprobeerd en het was vooral goed voor mijn slaap. Dat is echter al wat jaartjes terug. De huidige polonaise is niet echt aan mij besteed, maar ieder zijn ding.

Abubakari

Well-known member
Niemand zal beweren dat vrouwenvoetbal beter is. Hooguit dat ze momenteel beter presteren dan de mannen, nu is daar ook niet zo veel meer voor nodig natuurlijk.

Ik loop ook niet in de polonaise, maar ik vind het wel knap wat ze presteren. En dat is het ook als Europees Kampioen wordt. Niet meer, maar ook niet minder.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou DeMaster kwam wel een paar keer met dat soort flauwekul. Verder moet je dat soort gejank wel eens aanhoren om je heen. Hier valt dat soort onzin gelukkig wel mee.

Batigoal

Well-known member
Nou DeMaster kwam wel een paar keer met dat soort flauwekul. Verder moet je dat soort gejank wel eens aanhoren om je heen. Hier valt dat soort onzin gelukkig wel mee.

Dat gaat volgens mij vooral over de instelling en daarin heeft men dan ook gewoon gelijk.

Bovenaan