WTF hebben jullie met O15 teams?
Snap ik ook geen fuck van. Het is maar net wat beter dan damesvoetbal.
WTF hebben jullie met O15 teams?
Lul ben je. Vast omgekocht kan niet anders.
Ga lekker huilie huilie doen bij je NAC, kutclub
Bij NAC roepen ze wel vaak (en graag) kut, toch?. Of zou DeMaster met kutclub het vrouwen voetbalteam van NAC bedoelen?
Mochten ze willen dat ze die hadden.
Niveau van vrouwenvoetbal vergelijken met O15
Cijfers zijn idd duidelijk 5-2 en 7-0. Misschien eens O13 proberen. Ik zie dat Jamel uiteraard ook al dit inzicht had.
Kan niet, hebben kakkerlakken niet, dus klopt niet
Kan niet, hebben kakkerlakken niet, dus klopt niet
Wat hebben kakkerlakken wel?Wat hebben kakkerlakken niet?
Wat hebben kakkerlakken wel?
Ik kijk alleen naar de vrouwen en daar hebben de meiden uit Amsterdam gewoon de landstitel gepakt en kunnen ze de beker ook nog pakken.:heinz:Dit seizoen de bekert. Ook niet zo heel veel, maar meer dan de boys uit de hoofdstad.
Ik kijk alleen naar de vrouwen en daar hebben de meiden uit Amsterdam gewoon de landstitel gepakt en kunnen ze de beker ook nog pakken.:heinz:
Waar moet ik het niveau dan mee vergelijken.
Als NAC tegen Liverpool speelt en 2x met dikke cijfers verliest ga ik toch ook niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben?
Ik kijk alleen naar de vrouwen en daar hebben de meiden uit Amsterdam gewoon de landstitel gepakt en kunnen ze de beker ook nog pakken.:heinz:
Waar moet ik het niveau dan mee vergelijken.
Als NAC tegen Liverpool speelt en 2x met dikke cijfers verliest ga ik toch ook niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben?
En Jong Ajax is kampioen.
@Max, nee dat denkt iedereen altijd maar dat het daar te doen om is is gelul.
Dat is dus precies waar het mis gaat. Vrouwen moet je niet vergelijken met mannen als het over sport gaat.
Logisch, maar dan zit er nog een verschil is niveau in. Vrouwenhandbal, volleybal is wel leuk om te kijken. Bij voetbal is dat juist niet.