Oranje Leeuwinnen

Abubakari

Well-known member
Bij NAC roepen ze wel vaak (en graag) kut, toch?. Of zou DeMaster met kutclub het vrouwen voetbalteam van NAC bedoelen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mochten ze willen dat ze die hadden.

Niveau van vrouwenvoetbal vergelijken met O15:confused:

Die voorbeelden laten inderdaad zien dat het geen vergelijk is. Wellicht dat ze volgende keer een potje tegen 13-jarigen kunnen doen om een beetje kans te maken.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, wat je vaak ziet is dat senioren vrouwenteams (vaak ook nog dik) verliezen van O-15 jongensteams. Dus daar zal de vergelijking wel vandaan komen.
Weet nog dat wereldkampioen Brazilie met 7-3 verloor van een Amerikaans jeugdteam met spelers O-15.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

Mochten ze willen dat ze die hadden.

Niveau van vrouwenvoetbal vergelijken met O15

Cijfers zijn idd duidelijk 5-2 en 7-0. Misschien eens O13 proberen. Ik zie dat Jamel uiteraard ook al dit inzicht had.
 

zwammy

Well-known member
Mochten ze willen dat ze die hadden.

Niveau van vrouwenvoetbal vergelijken met O15:confused:

Waar moet ik het niveau dan mee vergelijken.

Als NAC tegen Liverpool speelt en 2x met dikke cijfers verliest ga ik toch ook niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kijk alleen naar de vrouwen en daar hebben de meiden uit Amsterdam gewoon de landstitel gepakt en kunnen ze de beker ook nog pakken.:heinz:

Jij zit ook in het geilnevenclubje van DeMaster?

Waar moet ik het niveau dan mee vergelijken.

Als NAC tegen Liverpool speelt en 2x met dikke cijfers verliest ga ik toch ook niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben?

Nee, NAC is dan veel beter.
 

gevegt

Well-known member
Waar moet ik het niveau dan mee vergelijken.

Als NAC tegen Liverpool speelt en 2x met dikke cijfers verliest ga ik toch ook niet zeggen dat ze hetzelfde niveau hebben?

Dat is dus precies waar het mis gaat. Vrouwen moet je niet vergelijken met mannen als het over sport gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje Leeuwinnen

En Jong Ajax is kampioen.

@Max, nee dat denkt iedereen altijd maar dat het daar te doen om is is gelul.

Eens, maar bij jou wel. Jij bent op een enge manier obsessief met bekende dames bezig.

Van Pascallovic weet ik wel dat dat een normale jongen is. Heeft alleen de afwijking om altijd in een Ajax shirt hard te lopen.
 

zwammy

Well-known member
Dat is dus precies waar het mis gaat. Vrouwen moet je niet vergelijken met mannen als het over sport gaat.

Logisch, maar dan zit er nog een verschil is niveau in. Vrouwenhandbal, volleybal is wel leuk om te kijken. Bij voetbal is dat juist niet.
 

gevegt

Well-known member
Logisch, maar dan zit er nog een verschil is niveau in. Vrouwenhandbal, volleybal is wel leuk om te kijken. Bij voetbal is dat juist niet.

Dat is een kwestie van perceptie. Bij de door jou genoemde sporten gaat het bij de mannen zo snel dat het minder leuk is om naar te kijken.
 
Bovenaan