Oranje Leeuwinnen

Pascallovic

Well-known member
Wat je ook van het niveau vindt. Het is gewoon ontzettend knap gezien waar ze vandaan komen en dat ze inmiddels gewoon het Philips stadion praktisch uitverkocht hebben gekregen voor een kwalificatie wedstrijd.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar is er wel keer op keer de behoefte om te melden dat het niveau kut is.

Natuurlijk is dat ontzettend flauw, maar de reacties erop blijven te leuk om het te laten.

Ik kijk inmiddels bijna alle interlands. Het is best vermakelijk om te zien. Zeker nu Nederland ??n van de besten van de wereld is.

Friesland

Well-known member
Noorwegen heeft gewonnen van Ierland. Zowel Nederland en Noorwegen zouden makkelijk van Slowakije moeten winnen, dus het komt allemaal aan op Noorwegen - Nederland, waarbij Nederland voldoende heeft aan een gelijkspel.

Friesland

Well-known member
1-0 in de 92e minuut!

De Leeuwinnen waren dramatisch vanavond, maar het gaat uiteindelijk om de punten en met deze 1-0 hebben ze in Noorwegen voldoende aan een gelijkspel. In de tussentijd speelt Noorwegen nog tegen Slowakije.

Laatst bewerkt:

DeMaster

Active member
1-0 in de 92e minuut!

De Leeuwinnen waren dramatisch vanavond, maar het gaat uiteindelijk om de punten en met deze 1-0 hebben ze in Noorwegen voldoende aan een gelijkspel. In de tussentijd speelt Noorwegen nog tegen Slowakije.

Dramatisch wil ik het niet noemen, toch een paar aardige kansen (Roord, Beerensteyn, Spitse voor de rust).

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dramatisch wil ik het niet noemen, toch een paar aardige kansen (Roord, Beerensteyn, Spitse voor de rust).

Pas in blessuretijd de winnende maken tegen een ploeg waar je uit met 0-5 van won en de bondscoach na afloop van die wedstrijd vond dat er nog minstens vijf meer gemaakt hadden moeten worden, dan kun je toch wel spreken dat het vrij dramatisch was.

DeMaster

Active member
Pas in blessuretijd de winnende maken tegen een ploeg waar je uit met 0-5 van won en de bondscoach na afloop van die wedstrijd vond dat er nog minstens vijf meer gemaakt hadden moeten worden, dan kun je toch wel spreken dat het vrij dramatisch was.

Korenciov? stond ook wel goed te keepen. Slowakije speelde gewoon erg stug. Klopt had ook meer in gezeten, maar so be it, 1-0 in de 92e minuut.

Bovenaan