Marinos
Well-known member
Gast Dost is vorig jaar doorgebroken, daar waar Huntelaar al een aantal jaar minder presteert. Zelfs V Persie scoorde vorig jaar meer in de competitie. En die was het halve jaar geblesseerd.
Huntelaar is passe nooit een top spits geweest, leuk voor de middenmoot in Duitsland meer niet. V Persie heeft zijn beste tijd ook gehad. Dus dan heb je momenteel 2 opties en dat zijn de Jong en Dost.
We hebben geen top spits, maar om dan te gaan gokken op iemand die en niet in het systeem past, en al een aantal jaar een dalende lijn laat zien en in Oranje het vaak laat afweten. Lijkt mij geen goed plan. Geef Dost maar de kans, presteert beter en is een stuk jonger.
De roep om Huntelaar begint zielig te worden, met hem sta je gewoon met 10 man op het veld. Was de laatste 2 wedstrijden onzichtbaar.
Ho ho, ik roep nergens om Huntelaar. Ik weerleg alleen jou bewering dat Dost beter is dan Huntelaar. Dat blijkt namelijk niet uit de statistieken van de afgelopen jaren waarin beide in de bundesliga gespeeld hebben. Dan kan je allemaal subjectieve beweringen gaan doen maar dat ondersteunt je punt niet.
Huntelaar is de afgelopen jaren per gespeelde wedstrijd bij meer goals betrokken dan Dost. Feit.