Oranje 2020

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft wel echt een fantastisch lichaam. Maar voetballend moet t echt beter...

Kazim heeft ook een keurig opgepompt fysiek, maar maakt er enkel maar overtredingen mee. Dan heb ik liever een schielkip ala Messi die door de verdediging sla?mpt.

Catherina Zeta-Jones, die heeft een fantastisch lichaam. Alleen ze kan niet voetballen.

Dan zie ik haar toch liever in de spits dan Kazim.
 
G

Gast

Guest
Knap dat jullie alles zo kunnen verdraaien. Trieste bedoeling hier...
Depay speelt bagger ja, maar in dit systeem zullen hij en ook Robben niet kunnen uitblinken. Geen steun vanuit de achterhoede, geen ruimte in het centrum door Huntelaar. En geen sterke middenvelder die de counter eruit kan halen bij balverlies.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Knap dat jullie alles zo kunnen verdraaien. Trieste bedoeling hier...
Depay speelt bagger ja, maar in dit systeem zullen hij en ook Robben niet kunnen uitblinken. Geen steun vanuit de achterhoede, geen ruimte in het centrum door Huntelaar. En geen sterke middenvelder die de counter eruit kan halen bij balverlies.
Weet je, toen Robben speelde in deze kwalificatiereeks, toen maakte hij wel zijn acties, kwam zijn tegenstander voorbij en maakt ook nog goals. Hij had te doen met dezelfde omstandigheden als zijn collega Depay aan de linkerkant.

Nog maar eens een keer, Depay speelde zwaar kut. En er zijn geen excuses, geen mitsen, geen maaren, geen verzachte omstandigheden, geen geouwehoer met Huntelaar, geen gelul met Riedewld. Depay heeft echt helemaal niets laten zien.

Dan nog je opmerking over verdraaien. Wat wordt er dan verdraaid? Kom eens met wat voorbeelden.
 
G

Gast

Guest
Weet je, toen Robben speelde in deze kwalificatiereeks, toen maakte hij wel zijn acties, kwam zijn tegenstander voorbij en maakt ook nog goals. Hij had te doen met dezelfde omstandigheden als zijn collega Depay aan de linkerkant.

Nog maar eens een keer, Depay speelde zwaar kut. En er zijn geen excuses, geen mitsen, geen maaren, geen verzachte omstandigheden, geen geouwehoer met Huntelaar, geen gelul met Riedewld. Depay heeft echt helemaal niets laten zien.

Dan nog je opmerking over verdraaien. Wat wordt er dan verdraaid? Kom eens met wat voorbeelden.

Ik heb al meerdere keren gezegd dat Depay ruk speelde en naast zijn schoenen loopt.
Ik zeg er ook bij dat in het huidige systeem geen enkele buitenspeler goed weet te spelen.
En ik zeg dat Huntelaar niks meer klaar maakt en Dost hem voorbij is. In die paar minuten dat Dost mee deed stichtte hij meer gevaar dan Huntelaar in 2 wedstrijden. V Persie heeft het ook niet meer, maar dat is een ander soort spits. Ik vrees dat De Jong en Dost de komende jaren onze spitsen zullen zijn.
 
Bovenaan