Oranje 2020

Max

Administrator
Forumleiding
Wijnaldum is geen ideaal, maar wie dan?
Als het team goed draait is het een nuttige speler die veel meters maakt.

Ik zou Lex Immers opstellen. Die kan helemaal nuttig zijn, veel meters maken en keihard werken.
 

JFK

Well-known member
Kijk bij Bayern, Barcelona etc. Een spits als Huntelaar is niet meer van deze tijd. Te statisch voor het moderne snelle voetbal. V Persie past daar al veel beter in.
Depay speelt ook slecht, maar veel ruimte voor iets heeft hij ook niet. Ook Robben liep hier tegenaan als Huntelaar speelt. Met Huntelaar in de spits heb je niks aan buitenspelers die naar binnentrekken. Kijk Barcelona, waar Messi of Suarez in de spits spelen.

Het probleem met Depay is dat niemand hem een keer op zijn nummer zet. Blind zal dat niet doen, V Gaal deed dat wel. Die jongen heeft talent zat, daar ligt het niet aan.

Bij Bayern speelt Lewandowski met aan de zijkanten twee vleugelspelers die ook naar binnen trekken. Deze spelers scoren aan de lopende band, passeren hun tegenstanders en geven panklare voorzetten af opdie Pool.
Bij United is er geen statische spits en ook daar speelt Depay ECHT ZWAAR KUT.
 

Maasveld

Well-known member
Wijnaldum is geen ideaal, maar wie dan?
Als het team goed draait is het een nuttige speler die veel meters maakt.
Maakt hij echt zoveel meters? Ik zie hem eigenlijk vooral verstoppertje spelen in Oranje.

Over 5 jaar verwacht ik dat Bazoer wel een stuk verder is dan Wijnaldum. In Klaassen zit denk ik ook nog wel wat rek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Bayern speelt Lewandowski met aan de zijkanten twee vleugelspelers die ook naar binnen trekken. Deze spelers scoren aan de lopende band, passeren hun tegenstanders en geven panklare voorzetten af opdie Pool.
Bij United is er geen statische spits en ook daar speelt Depay ECHT ZWAAR KUT.

Zal wel aan de linksback van United liggen.
 
G

Gast

Guest
Bij Bayern speelt Lewandowski met aan de zijkanten twee vleugelspelers die ook naar binnen trekken. Deze spelers scoren aan de lopende band, passeren hun tegenstanders en geven panklare voorzetten af opdie Pool.
Bij United is er geen statische spits en ook daar speelt Depay ECHT ZWAAR KUT.

Lewandowski is het voorbeeld van een moderne spits. Bewegelijk, trekt gaten voor de buiten spelers etc.
Huntelaar kan dat niet, is daar te beperkt voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maakt hij echt zoveel meters? Ik zie hem eigenlijk vooral verstoppertje spelen in Oranje.

Over 5 jaar verwacht ik dat Bazoer wel een stuk verder is dan Wijnaldum. In Klaassen zit denk ik ook nog wel wat rek.

Zijn nu ook al betere opties. Al was het maar omdat ze geen verstoppertje spelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dus dat Depay z'n man niet voorbij kwam en de ene na de andere kutvoorzet gaf lag aan Huntelaar? hmm.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus dat Depay z'n man niet voorbij kwam en de ene na de andere kutvoorzet gaf lag aan Huntelaar? hmm.

Danwel aan Riedewald als linksback. Door Riedewald kwam Depay ook aan de indrukwekkende statistieken van nul assists en nul goals in de gehele kwalificatie.
 

JFK

Well-known member
Danwel aan Riedewald als linksback. Door Riedewald kwam Depay ook aan de indrukwekkende statistieken van nul assists en nul goals in de gehele kwalificatie.

En aan het feit dat er geen trainer aan het roer stond die hem op zijn nummer kon zetten.
 

JFK

Well-known member
Maar het lag dus niet aan Blind? Sorry hoor maar het wordt wel wat verwarrend nu.

Kort samengevat komt het er op neer dat Depay ONTZETTEND KUT gespeeld heeft.
Misschien is die Depay helemaal niet zo goed als we willen geloven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kort samengevat komt het er op neer dat Depay ONTZETTEND KUT gespeeld heeft.
Misschien is die Depay helemaal niet zo goed als we willen geloven.

Jawel hij is fantastisch, mits er een goede linksback achter staat, een goede spits naast staat en een goede trainer op de bank zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft wel echt een fantastisch lichaam. Maar voetballend moet t echt beter...

Kazim heeft ook een keurig opgepompt fysiek, maar maakt er enkel maar overtredingen mee. Dan heb ik liever een schielkip ala Messi die door de verdediging sla?mpt.
 
Bovenaan