erka
Well-known member
Wie dan wel van de internationals?
Depay heeft meer talent in z'n teen dan de rest bij elkaar. Volgens mij vergeten we de leeftijd van die jongen wel eens.
Talent heeft ie wel maar hij doet er geen zak mee.
Wie dan wel van de internationals?
Depay heeft meer talent in z'n teen dan de rest bij elkaar. Volgens mij vergeten we de leeftijd van die jongen wel eens.
Talent heeft ie wel maar hij doet er geen zak mee.
Dat werd jaren geleden ook over hem gezegd. Sterker nog, drie jaar geleden vonden veel mensen hem waardeloos.Talent heeft ie wel maar hij doet er geen zak mee.
En dat baseer je op die flutpartijtjes van Oranje?
Dat werd jaren geleden ook over hem gezegd. Sterker nog, drie jaar geleden vonden veel mensen hem waardeloos.
Maar ja, er zijn dan ook heel veel mensen die er geen verstand van hebben en met de waan van de dag leven.
De meeste spelers van zijn leeftijd worden een stuk rustiger gebracht bij een grote club.Bij MU laat hij het ook niet zien. Hij moet beseffen dat hij veel talent heeft maar dat ie er veel meer mee moet doen.
Bij MU laat hij het ook niet zien. Hij moet beseffen dat hij veel talent heeft maar dat ie er veel meer mee moet doen.
De meeste spelers van zijn leeftijd worden een stuk rustiger gebracht bij een grote club.
:duim:
Mede-kenner.
Dat wordt morgen een korte evaluatie.
Vanzelfsprekend. Of Jamel moet nog een pareltje weten, maar daar ga ik niet van uit.Ik mail je de opstelling voor 2018 nog ff. Hendrix uiteraard aanvoerder.
Vanzelfsprekend. Of Jamel moet nog een pareltje weten, maar daar ga ik niet van uit.
Dat heb ik al gezegd toch? Bazoer.
Dat heb ik al gezegd toch? Bazoer.
In 2020 spelen we de uitzwaai wedstrijd tegen Tjechie in een nieuwe Kuip, de kwalificatie hebben we ongeslagen gewonnen omdat de Kuip een onneembare vestiging bleek.