Oranje 2020

Fabian

Active member
Oranje 2020:

Bijlow

Karsdorp
Van Beek
Knoester
Kongolo

Clasie
Nieuwkoop
Schuurman

Fernandes
Vente
Chong

Zo moeilijk is het niet.
 

Eresd?g?

Banned
Stoppen met 433. Het systeem 532 van Louis was prima.

Cillessen op doel
Verdediging: Willems, Blind, van Dijk, De Vrij, Janmaat.
Middenveld: Sneijder, Bazoer, Klaassen/Wijnaldum
Aanval: Depay en Robben/Promes
Bank: Krul, Bruma, Riedewald, Clasie, Dost, Elia, Van Ginkel
 

JMD

Well-known member
Ja ik zag later pas de titel. Hebben we zo weinig vertrouwen in de WK kwalificatie? 2018 komt voor 2020 toch?
IK leg in mijn eerste post al uit waarom ik het over 2020 wil hebben. Met Frankrijk en Zweden in de poule kan je het WK gewoon vergeten. Wie je ook als BC neemt, alleen in Van Gaal zou ik vertrouwen hebben voor kwalificatie

Stoppen met 433. Het systeem 532 van Louis was prima.

Cillessen op doel
Verdediging: Willems, Blind, van Dijk, De Vrij, Janmaat.
Middenveld: Sneijder, Bazoer, Klaassen/Wijnaldum
Aanval: Depay en Robben/Promes
Bank: Krul, Bruma, Riedewald, Clasie, Dost, Elia, Van Ginkel

Tsja, als je permanent 5-3-2wil spelen krijg je toch grote problemen in NL, dat zou 'Oranje-onwaardig' zijn. KNVB, Cruijff, Van Hanegem etc zijn tegen dus kan dat niet.

Ben het overigens met je eens hoor, 5-3-2, (of anders 4-4-2 met een ruit) verdienen het om onderzocht te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
IK leg in mijn eerste post al uit waarom ik het over 2020 wil hebben. Met Frankrijk en Zweden in de poule kan je het WK gewoon vergeten. Wie je ook als BC neemt, alleen in Van Gaal zou ik vertrouwen hebben voor kwalificatie.

Of Zweden top of the bill is. Niet gekwalificeerd voor de laatste twee WK's en de laatste twee EK's lagen ze er in de eerste ronde uit. Behoudens Zlatan hebben ze nou niet bepaald echte toppers rondlopen in hun ploeg. Playoffs halen zou haalbaar moeten zijn en ik weet niet wie je dan tegenkomt op basis van je co?fficient.

Tsja, als je permanent 5-3-2wil spelen krijg je toch grote problemen in NL, dat zou 'Oranje-onwaardig' zijn. KNVB, Cruijff, Van Hanegem etc zijn tegen dus kan dat niet.

Ben het overigens met je eens hoor, 5-3-2, (of anders 4-4-2 met een ruit) verdienen het om onderzocht te worden.

Er wordt steeds maar vastgepind op systemen. 5-3-2 hoef je nou ook weer niet heilig te verklaren. Lekker een bondscoach aanstellen die al zijn hele trainerscarri?re schijt had aan systemen en dogma's: Koeman. Die speelde bij Ajax in Europese wedstrijden al in andere formaties als de wedstrijden er om vroegen. Dat houdt echter ook in dat je geen afscheid neemt van het 4-3-3 systeem.
 

Mario

Well-known member
Hoe vaker Oranje zich niet kwalificeerd voor een eindtoernooi, des te moeilijker worden de tegenstanders. Ik ben ook bang dat plaatsing voor het WK18 lastig zal worden. Ik neem aan dat er in 2020 ook weer 24 teams deelnemen aan het EK?
 
Bovenaan