Oranje 2020

JMD

Well-known member
Nu de uitschakeling voor EURO2016 op 45 minuten na een feit is, is het zaak om naar de toekomst te kijken en alle oefeninterlands in dat kader te spelen.

Gezien het feit dat plaatsing voor WK2018 ook zeer lastig wordt (gezien het feit dat we een zeer lastige poule hebben, er maar 1 ploeg uit die poule doorgaat (+ misschien 1 playoffs), we een soort 'tussengeneratie' lijken te hebben en dat de bondscoach ook geen topper is) kunnen we misschien beter kijken naar EURO2020.

Dat EK wordt voor een klein deel in Nederland gehouden, dus is het wel zaak om daarbij te zijn.

Welke spelers zouden in 2020 de Oranjekleuren moeten verdedigen? Welke spelers zijn dan op hun sterkst.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bazoer is tegen die tijd de absolute vedette van het Nederlands voetbal.
 

Mario

Well-known member
Eerst de coach en het zooitje bij de KNVB vervangen lijkt mij. Anders hoef je niet eens aan een nieuwe opbouw te beginnen.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Memphis is dan de beste voetballer van de wereld.

Memphis speelt tegen die tijd bij Nottingham Forrest of ergens in de woestijn. Wat is die gast me tegengevallen zeg, de afgelopen interlands. Op het moment dat hij er moet staan geeft hij totaal niet thuis.
 

inhethoekje

Active member
We spelen onze interlands dan in het Polman stadion omdat in die regio de mensen nog niet zo anti Blind en van Oostveen zijn.
 

gevegt

Well-known member
Memphis speelt tegen die tijd bij Nottingham Forrest of ergens in de woestijn. Wat is die gast me tegengevallen zeg, de afgelopen interlands. Op het moment dat hij er moet staan geeft hij totaal niet thuis.
Dat is een heel logische tijdelijke terugval. Die jongen heeft te veel klasse en doorzettingsvermogen om definitief af te haken.
 

Janssen

Well-known member
Memphis speelt tegen die tijd bij Nottingham Forrest of ergens in de woestijn. Wat is die gast me tegengevallen zeg, de afgelopen interlands. Op het moment dat hij er moet staan geeft hij totaal niet thuis.

Wie dan wel van de internationals?

Depay heeft meer talent in z'n teen dan de rest bij elkaar. Volgens mij vergeten we de leeftijd van die jongen wel eens.
 
Bovenaan