Oranje 2020

Max

Administrator
Forumleiding
Dan al? Kunnen we Oranje niet tot eind 2016 afschaffen?

Ik zie net voorbij komen dat we zelfs twee interlands in november gaan spelen. Naast tegen grootmacht Duitsland mogen we ook tegen grootmacht Wales aantreden.
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt de statistieken dus niet bekeken die ik je voorgeschoteld heb? Ik heb notabene de seizoenen opgenoemd waar in beide in de bundesliga speelden. Ik had natuurlijk ook het jaar daar voor er bij kunnen pakken waarin Huntelaar 45 goals maakte in 45 wedstrijden maar dat heb ik je bespaard.

Wat heeft Dost precies laten zien in de afgelopen potjes in Oranje? Volgens mij hebben we m?t Dost net zo weinig gepresteerd als zonder Dost maar ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.

En dan nog even over je bewering dat Huntelaar een van de zwakkere spelers was. Topscorer van Nederland tijdens de mislukte EK kwalificatie: Klaas Jan Huntelaar met 5 goals.

Ik quote deze maar even.
 

Mario

Well-known member
Ik zie net voorbij komen dat we zelfs twee interlands in november gaan spelen. Naast tegen grootmacht Duitsland mogen we ook tegen grootmacht Wales aantreden.

Volgend jaar in ieder geval ook tegen Frankrijk en Engeland. Het wordt immers een opbouwjaar ... gaan we ook nog uitzwaaien tegen Albanie en Noord Ierland?
 

Susa

New member
Ik zie net voorbij komen dat we zelfs twee interlands in november gaan spelen. Naast tegen grootmacht Duitsland mogen we ook tegen grootmacht Wales aantreden.

Jeetje je zult maar Bruma zijn en weten dat Marco Reus je aanstaande tegenstander is.

Ik schat zo in dat die week een aantal jongens lichte blessures hebben en zich afmelden voor Oranje.
 

gevegt

Well-known member
Jeetje je zult maar Bruma zijn en weten dat Marco Reus je aanstaande tegenstander is.

Ik schat zo in dat die week een aantal jongens lichte blessures hebben en zich afmelden voor Oranje.

Je bedoelt spelers die niet bij Ajax spelen?
 

Mario

Well-known member
Jeetje je zult maar Bruma zijn en weten dat Marco Reus je aanstaande tegenstander is.

Ik schat zo in dat die week een aantal jongens lichte blessures hebben en zich afmelden voor Oranje.

Laat Oranje die wedstrijd maar gewoon met dikke cijfers verliezen ... wellicht worden ze dan een keer wakker bij de KNVB.
 

Susa

New member
Sneijder zal er ook niet. Die zal bij vrouw en kind blijven.

Gelukkig hebben we Daley Blind nog en laten we hopen dat Davy Klaassen ook weer hersteld is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sneijder zal er ook niet. Die zal bij vrouw en kind blijven.

Gelukkig hebben we Daley Blind nog en laten we hopen dat Davy Klaassen ook weer hersteld is.

Jij wil zo gaan spelen?

Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Klaassen, Blind, Bazoer; El Ghazi, Huntelaar, Sinkgraven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oranje 2020

Ook een mooie opstelling:

Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hendrix, Maher; Narsingh, De Jong, Depay.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vermeer
Karsdorp, Van Beek, Van Der Heijden, Koggolo, Vilhena, Toornstra, Immers, Bilal, Kramer, Elia

2020?

Vermeer/Bijlow/Hahn; Karsdorp/Janmaat, Van Beek/De Vrij, Knoester/Kongolo/BMI, Kongolo/Malacia; Nieuwkoop/Wehrmann/Fer/De Guzman, Schuurman/Slabbekoorn, Vilhena/Hamer/Clasie; Bo?tius/Fernandes/Tour?, Kramer/Robertha/Vente, Elia/Chong.

Genoeg keuze.

Voor nu:

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, De Vrij, Kongolo; Clasie, Van Persie, Vilhena; Bo?tius, Kramerinho, Elia.

Onder de huidige bondscoach zie ik de Feyenoorders liever thuisblijven.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ook een mooie opstelling:

Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hendrix, Maher; Narsingh, De Jong, Depay.

Met dit team hadden we ons op zeker geplaatst voor het EK. Tete voor Brenet en Sneijder voor Narsingh en we doen mee voor de titel op het EK.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met dit team hadden we ons op zeker geplaatst voor het EK. Tete voor Brenet en Sneijder voor Narsingh en we doen mee voor de titel op het EK.

Met het team van Ajacieden en Feyenoorders had je ook je moeten kunnen plaatsen. Zulke wereldploegen hebben IJsland, Turkije en Tsjechi? niet.
 
Bovenaan