De eerste degradant van de Premier League kunnen we dus al noteren.
Dan al? Kunnen we Oranje niet tot eind 2016 afschaffen?
Je hebt de statistieken dus niet bekeken die ik je voorgeschoteld heb? Ik heb notabene de seizoenen opgenoemd waar in beide in de bundesliga speelden. Ik had natuurlijk ook het jaar daar voor er bij kunnen pakken waarin Huntelaar 45 goals maakte in 45 wedstrijden maar dat heb ik je bespaard.
Wat heeft Dost precies laten zien in de afgelopen potjes in Oranje? Volgens mij hebben we m?t Dost net zo weinig gepresteerd als zonder Dost maar ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.
En dan nog even over je bewering dat Huntelaar een van de zwakkere spelers was. Topscorer van Nederland tijdens de mislukte EK kwalificatie: Klaas Jan Huntelaar met 5 goals.
Ik zie net voorbij komen dat we zelfs twee interlands in november gaan spelen. Naast tegen grootmacht Duitsland mogen we ook tegen grootmacht Wales aantreden.
Ik zie net voorbij komen dat we zelfs twee interlands in november gaan spelen. Naast tegen grootmacht Duitsland mogen we ook tegen grootmacht Wales aantreden.
Jeetje je zult maar Bruma zijn en weten dat Marco Reus je aanstaande tegenstander is.
Ik schat zo in dat die week een aantal jongens lichte blessures hebben en zich afmelden voor Oranje.
Jeetje je zult maar Bruma zijn en weten dat Marco Reus je aanstaande tegenstander is.
Ik schat zo in dat die week een aantal jongens lichte blessures hebben en zich afmelden voor Oranje.
Sneijder zal er ook niet. Die zal bij vrouw en kind blijven.
Gelukkig hebben we Daley Blind nog en laten we hopen dat Davy Klaassen ook weer hersteld is.
Jij wil zo gaan spelen?
Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Klaassen, Blind, Bazoer; El Ghazi, Huntelaar, Sinkgraven.
Vermeer
Karsdorp, Van Beek, Van Der Heijden, Koggolo, Vilhena, Toornstra, Immers, Bilal, Kramer, Elia
Ook een mooie opstelling:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hendrix, Maher; Narsingh, De Jong, Depay.
Met dit team hadden we ons op zeker geplaatst voor het EK. Tete voor Brenet en Sneijder voor Narsingh en we doen mee voor de titel op het EK.
Ook een mooie opstelling:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Hendrix, Maher; Narsingh, De Jong, Depay.